The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onko mulla tullu maku- ja hajuaistiin joku pahanlaatuinen vika?

Nää kotimaiset oluet, ainaskin koffi ja karjala on täs vuoden mittaan tullet laadussa todella alas. Tölkin kun avaa niin se haisee saippualta. Ja maku on pirtulla terästetty jalkojenpesuvesi. Nää ei oo ollenkaan sama kuin vielä pari vuotta sitten.

Alan vakavasti harkita siirtymistä kokonaan Jalluun. Tunnen itteni tyhmäksi raahatessani nukkumaluukkuun laatikollisen jo kerran kustua.

Nää kotimaiset oluet, ainaskin koffi ja karjala on täs vuoden mittaan tullet laadussa todella alas. Tölkin kun avaa niin se haisee saippualta. Ja maku on pirtulla terästetty jalkojenpesuvesi. Nää ei oo ollenkaan sama kuin vielä pari vuotta sitten.

Alan vakavasti harkita siirtymistä kokonaan Jalluun. Tunnen itteni tyhmäksi raahatessani nukkumaluukkuun laatikollisen jo kerran kustua.
Ei ne oo koskaan muoks. siihen neljään vuoteen kun olen alkoholia juonut ollu juomakelpoisia.

Me hoksattiin vime vuonna, että panemislämpötila vaikuttaa hirmusti oluen makuun. Tietyt erät koffin, karhun ja karjalan oluitakin taisivat kärsiä jostain vastaavasta. Tai sit se johtuu siitä, kun kesäkaudella olutta menee enemmän ja varmaan, kierot, jatkavat sitä tiskivedellä.

Mut kuiteskin. Kun löytää hyvän makuisen, kannattaa oitis jemmata sitä ainakin pari korillista.

Saunapäivä. :love:

Eilen meni myöhään seilatessa Helsingin ja
Tyksin väliä, nyt on niiiiiiiiiiiiin ryönäinen olo, että saunonemme pidemmän kaavan mukaan.

Uimaan ei vissiin oo soveliasta kun on vähän lämpöä? Tosin mulla on kai ollut vähän lämpöä viimeiset kaksi kuukautta -vanha kuumemittari osoittautui toimimattomaksi.

Saunapäivä. :love:

Eilen meni myöhään seilatessa Helsingin ja
Tyksin väliä, nyt on niiiiiiiiiiiiin ryönäinen olo, että saunonemme pidemmän kaavan mukaan.

Uimaan ei vissiin oo soveliasta kun on vähän lämpöä? Tosin mulla on kai ollut vähän lämpöä viimeiset kaksi kuukautta -vanha kuumemittari osoittautui toimimattomaksi.
Varmaan on kiva päästä saunaan :)

Mä en menisi uimaan (en nyt menisi muutenkaan tähän aikaan vuodesta :D ) mutta jos luulet että sulla on voinut aiemminkin lämpöä olla ja olet käynyt niin enpä tiedä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä