Ketjukänkkäränkät tuntuu nyt aika mitättömiltä.
Niin tuntuu, eikä mun omat pikku vaivat tunnu kovin isolta.Ketjukänkkäränkät tuntuu nyt aika mitättömiltä.
NiimpäVielä kun majurikin ilmoittelisi itsestään.
Syöpäjutut on aina jotenkin pysäyttäviä vaikka niihin onkin tänä päivänä hyviä hoitoja.Niin tuntuu, eikä mun omat pikku vaivat tunnu kovin isolta.
Mut ne on katonsillein henkisesti niin pieniä, ettei pärjää sulle13 ja 5-senttiset
Mut ajattele, miten hienosti mä jaksan taas juosta kun noista pääsen eroon! Sit on keuhokapasiteettiä vaikka muille jakaa.
Onha nää uutiset tosiaan pysäyttäviä, varsinkin jos on omassa perheessä kokemuksia. Joo totta hyviä hoitoja on.Syöpäjutut on aina jotenkin pysäyttäviä vaikka niihin onkin tänä päivänä hyviä hoitoja.
wordKetjukänkkäränkät tuntuu nyt aika mitättömiltä.
Ei ne oo koskaan muoks. siihen neljään vuoteen kun olen alkoholia juonut ollu juomakelpoisia.Onko mulla tullu maku- ja hajuaistiin joku pahanlaatuinen vika?
Nää kotimaiset oluet, ainaskin koffi ja karjala on täs vuoden mittaan tullet laadussa todella alas. Tölkin kun avaa niin se haisee saippualta. Ja maku on pirtulla terästetty jalkojenpesuvesi. Nää ei oo ollenkaan sama kuin vielä pari vuotta sitten.
Alan vakavasti harkita siirtymistä kokonaan Jalluun. Tunnen itteni tyhmäksi raahatessani nukkumaluukkuun laatikollisen jo kerran kustua.
Se on eri asia. Kyllä mä jokunen vuosi sitten erotin koffin lapinkullasta. Ihan makuasia kummasta tykkää mut molemmat oli kumminki oluita.Ei ne oo koskaan muoks. siihen neljään vuoteen kun olen alkoholia juonut ollu juomakelpoisia.
Me hoksattiin vime vuonna, että panemislämpötila vaikuttaa hirmusti oluen makuun. Tietyt erät koffin, karhun ja karjalan oluitakin taisivat kärsiä jostain vastaavasta. Tai sit se johtuu siitä, kun kesäkaudella olutta menee enemmän ja varmaan, kierot, jatkavat sitä tiskivedellä.Onko mulla tullu maku- ja hajuaistiin joku pahanlaatuinen vika?
Nää kotimaiset oluet, ainaskin koffi ja karjala on täs vuoden mittaan tullet laadussa todella alas. Tölkin kun avaa niin se haisee saippualta. Ja maku on pirtulla terästetty jalkojenpesuvesi. Nää ei oo ollenkaan sama kuin vielä pari vuotta sitten.
Alan vakavasti harkita siirtymistä kokonaan Jalluun. Tunnen itteni tyhmäksi raahatessani nukkumaluukkuun laatikollisen jo kerran kustua.
Mää muuten katoin heti ku näin ton nikin et onkohan tuo sen yhen uus. Siis enneku ees luin yhtään sillä kirjotettua viestiäKerro ihmeessä kuka
Tuli vain mieleen se partaveitsi vai mikä se on. Mutta toisaalta ei ehkä se.
Mulla toi ei toimi. Jos mä olen oluenottamistuulella, niin kaikki mitä jaksan kaupasta kantaa menee kulutukseen välittömästi.Mut kuiteskin. Kun löytää hyvän makuisen, kannattaa oitis jemmata sitä ainakin pari korillista.
Mä en osannut ajatella ennen eilistä endikseksi vasta kun siitä täällä mainittiin vaikka olin jotain kirjoituksiakin lukenutMää muuten katoin heti ku näin ton nikin et onkohan tuo sen yhen uus. Siis enneku ees luin yhtään sillä kirjotettua viestiä
Varmaan on kiva päästä saunaanSaunapäivä.
Eilen meni myöhään seilatessa Helsingin ja
Tyksin väliä, nyt on niiiiiiiiiiiiin ryönäinen olo, että saunonemme pidemmän kaavan mukaan.
Uimaan ei vissiin oo soveliasta kun on vähän lämpöä? Tosin mulla on kai ollut vähän lämpöä viimeiset kaksi kuukautta -vanha kuumemittari osoittautui toimimattomaksi.
minäki voisin shoppailla jos tästä maasta sais osia autoihin.Tilipäivä. Shoppailua.
Mersuun osia ja sit lapsille talvisaappaat ja hanskat
ilmoita kun muutat luostariinKyöpsi ilmoittaa palstalla kun menee naimisiin.
Ruutis ilmottaa palstalla ku kakkonen alkaa kiinnostaa.
Mitähän se minä ilmoittaisin.....
Mitähän hiivattia mä siellä tekisin.ilmoita kun muutat luostariin
Uiman? Ei helv.Varmaan on kiva päästä saunaan
Mä en menisi uimaan (en nyt menisi muutenkaan tähän aikaan vuodesta ) mutta jos luulet että sulla on voinut aiemminkin lämpöä olla ja olet käynyt niin enpä tiedä.