Tottakai!Tärkeä tarkennus. Mut kai kyykkyvatkaat kuitenkin?
Tottakai!Tärkeä tarkennus. Mut kai kyykkyvatkaat kuitenkin?
Lisää huutonaurua. Miks nää anneliketjut on aina näin hulvattomiaKannattaa tarkistaa ruokavalio, jos peräpäästä lentää varpusparvi. Tervevatsaisen normaalin ruokavalion ylijäämätuotos on siisti kiinteä pötkylä, joka ei tahraa tai jätä mitään vanoja jälkeensä, eikä jää paperiinkaan kakkajälkiä.
Meisselin koolla ei ole mitään väliä, pimppa on itseasiassa tiukempi kuin peppu.Niin ... se riippuu meisselin koosta. Tästä syystä en ole ikinä uskaltanut edes pyytää, koska se on varmaa, ettei kukaan pasko sellaisia kankia kuin minulla on haaravälissä
Mulla oikeesti valuu leipä nenästäNiin ... se riippuu meisselin koosta. Tästä syystä en ole ikinä uskaltanut edes pyytää, koska se on varmaa, ettei kukaan pasko sellaisia kankia kuin minulla on haaravälissä
Harva pentu syntyy persereiän kautta, eli en oikein usko, että pimppa olisi tiukempi.Meisselin koolla ei ole mitään väliä, pimppa on itseasiassa tiukempi kuin peppu.
Peppu tulee pidettyä ihan rentona. Pimppaa supistelee yhdynnän aikana.Harva pentu syntyy persereiän kautta, eli en oikein usko, että pimppa olisi tiukempi.
Haluan nähdä kun joku suorittaa sekä anaaliputsausta että itsetyydytystä tolla perus hanalla.Siihen taitaa pystyä vain joku venäläinen balettitanssija tai Michael Jackson.
Niinhän sen kuuluukin supistella. Se haluaa imeä kalua sisäänsä. Se toinen reikä on exit only ja siellä suoliliikkeet vievät gloaakista poispäin.Peppu tulee pidettyä ihan rentona. Pimppaa supistelee yhdynnän aikana.
Peppukin haluaa imeä kalua sisäänsä, mutta siitähän sinä et tiedä mitään.Niinhän sen kuuluukin supistella. Se haluaa imeä kalua sisäänsä. Se toinen reikä on exit only ja siellä suoliliikkeet vievät gloaakista poispäin.
No en tiedä, enkä halua tietää. En tietenkään moiti sinua, kiva, että nautit ja on miehiä, jotka siitä nauttivat.Peppukin haluaa imeä kalua sisäänsä, mutta siitähän sinä et tiedä mitään.
Luin että keliakiaan.No en tiedä, enkä halua tietää. En tietenkään moiti sinua, kiva, että nautit ja on miehiä, jotka siitä nauttivat.
P.S. huomasitkos piiloviittaukseni kloaakkiin?
Eikös hoonaamisella just kasvateta reiän halkaisijaa?Tää on niin karseeta, kun anaaliketjuun yrietään ujutaa jotain järkevää keskustelun juurta. En kestä. Enkä tiedä miksi edelleenkin HOONAAN tässä.
Pakko käydä kirkossa tän jälkeen. Hyvää yötä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/KloaakkiLuin että keliakiaan.
Joo, no hätä, ollaan erilaisia.
Ei lampi soutamalla kulu.Eikös hoonaamisella just kasvateta reiän halkaisijaa?
Kenen kuvan olet lispetti tuohon laittanut, onko lupa kuvan käytöstä kysytty?
Mikä kuva?Kenen kuvan olet lispetti tuohon laittanut, onko lupa kuvan käytöstä kysytty?
Kiitos tiedoista. Olen kyllä tietoinen ja kiva, että toiset siitä nauttivat.