ei tuu sukelluspukua jos kilon paineella menee vesi suolistoon.
Pidesuihkussa saa onneks painetta säädeltyä.
ei tuu sukelluspukua jos kilon paineella menee vesi suolistoon.
HuutonauruaEi mun perse kyllä vettä ime iteensä vaikka sitä suihkulla osottelee Laskeeko uimaaltaissa vedenpinta jos hypäät sinne?
Sä pilasit hyvän suihkun maineen! Sitä on syystä kutsuttu pilluluuriksi, kun näyttää siltä, että naiset puhuu siihen luuriin (alapesusuihkuun).Mä laitan pidesuihkulla vettä peppuun.
Näin hoituu pesut.
No voi harmi.Sä pilasit hyvän suihkun maineen! Sitä on syystä kutsuttu pilluluuriksi, kun näyttää siltä, että naiset puhuu siihen luuriin (alapesusuihkuun).
Niin ... uimahallissa kuulema naiset vetelee sitä pilluluuria ees-taas haaroissaan ja sitten toisten pennut tulee ja nuolee sitä suihkua.No voi harmi.
Pidesuihku on käytännöllinen, sillä voi vaikka tyydytellä itseään.
Okei, mulla ei ole tuolaisesta kokemusta.Niin ... uimahallissa kuulema naiset vetelee sitä pilluluuria ees-taas haaroissaan ja sitten toisten pennut tulee ja nuolee sitä suihkua.
Ahaa ... onko sulla sellattinen hierova suihku, joka hieroo klittaa kuin sata kieltä?Okei, mulla ei ole tuolaisesta kokemusta.
Jos mä tyydytän itseäni pidesuihkulla niin se pidesuihku on aika kaukana mun pimpasta. Paine hoita hieromisen.
Enkä tee tuollaisia uimahallissa.
Ihan normaali pidesuihku.Ahaa ... onko sulla sellattinen hierova suihku, joka hieroo klittaa kuin sata kieltä?
Siis oikea bidee? Sellanen vessanpönttöä matalampi? Aika harvassa suomalaisessa asunnossa sellaista on.Ihan normaali pidesuihku.
Oletpa liberaali. Minä antaisin miehelleni luvan mielummin höylätä muita naisia sekä ykköseen että kakkoseen, mutta jos miehet alkaisi kiinnostaa siinä mielessä, niin alkaisin nikotella pahasti.En ole kokeillut enkä tule kokeilemaan, jos mies haluaa paskareikää niin voi harrastella sitä vapaasti muiden miesten kanssa kaksistaan
Niin ... uimahallissa kuulema naiset vetelee sitä pilluluuria ees-taas haaroissaan ja sitten toisten pennut tulee ja nuolee sitä suihkua.
Kannattaa tarkistaa ruokavalio, jos peräpäästä lentää varpusparvi. Tervevatsaisen normaalin ruokavalion ylijäämätuotos on siisti kiinteä pötkylä, joka ei tahraa tai jätä mitään vanoja jälkeensä, eikä jää paperiinkaan kakkajälkiä.Miksi se olisi naista halventavaa?
Ja ei kai kukaan paskasta persettä pane.
Perseen voi pestä, ihan niinkuin pimpsan tai vaikka kädetkin.
Mä en voi sille mitään, mutta mua ällöttää ajatus ihmisistä, jotka eivät pese persettään vaan pinnistelevät jotain leipäpullamössöpaskaa ulos peräsuolesta, jonka jälkeen ainoastaan pyyhkivät paskasta aukkoa paperilla ja ties miten haiseva ja likainen paskareikä se sitten on.
Kaiken kukkuraksi jää varmaan jotain kakkamolekyylejä hengaan siihen aukolle, kun paperilla vaan vähän ryppyreikää sorkitaan.
Yäh, jotenkin ihan hemmetin tuhnua.
Sua on taidettu pissiä silmään.Niin ... uimahallissa kuulema naiset vetelee sitä pilluluuria ees-taas haaroissaan ja sitten toisten pennut tulee ja nuolee sitä suihkua.
Sata kieltä oli satakieli joo, se oli näsäviisautta, muu taas sopii allekirjoitukseeni, jossa älykkyyteni on mitattavissa yhden käden sormilla
Tiedätkös ... sairaanhoitajat usein tykkää peppupanoista ja pepun nuolemisesta.... ettet vaan satu sellainen olemaan?Okei, selkeästi moni ei ole kokeillut peppupanoa.
Se on ihan okei. Ei kaikki halua.
Mä tykkään.
Peppu on ihan puhdas kun sinne työnnellään ja sitä voi ihan nuollakin.
En satu olemaan.Tiedätkös ... sairaanhoitajat usein tykkää peppupanoista ja pepun nuolemisesta.... ettet vaan satu sellainen olemaan?
Pääni on aitoa puuta, joka on puolitäynnä kellertävää nestettä. Sieltä ne stoorit puskee.En satu olemaan.
Mistä ihmeestä noita stooreja puskee?
Höpsis, sä oot taas kiskassu puol pulloa siiteriä ja sen voimalla siinä jutustelet.Pääni on aitoa puuta, joka on puolitäynnä kellertävää nestettä. Sieltä ne stoorit puskee.
Yhden 0,33 litran otin pari tuntia sitten rentouttaakseni tyhmää päätäni. Tai sitten höperehdin selvääHöpsis, sä oot taas kiskassu puol pulloa siiteriä ja sen voimalla siinä jutustelet.
Tärkeä tarkennus. Mut kai kyykkyvatkaat kuitenkin?Okei, mulla ei ole tuolaisesta kokemusta.
Jos mä tyydytän itseäni pidesuihkulla niin se pidesuihku on aika kaukana mun pimpasta. Paine hoita hieromisen.
Enkä tee tuollaisia uimahallissa.
Mä taidan vetästä napsut pakkasesta ku kurkku on niin karhee.Yhden 0,33 litran otin pari tuntia sitten rentouttaakseni tyhmää päätäni. Tai sitten höperehdin selvää
Niin ... se riippuu meisselin koosta. Tästä syystä en ole ikinä uskaltanut edes pyytää, koska se on varmaa, ettei kukaan pasko sellaisia kankia kuin minulla on haaravälissäSiis hyi H_TTO! Se kuuluu homoiluun. Se lisäksi sattuu ihan liikaa. Jos ei pimppa kelpaa niin goodbye..En anna miehelle p-reikää vaikka sitä kokoajan vonkaa.Taitaa olla piilohomo hänkin.T:nainen 22v.yhdessä