En oo lisänny sua wassuppiin, vielä.Mä itseasiassa oon koko päivän miettinyt irtisanoutumista. Tai no pikavauhtia uuden työpaikan etsimistä toisesta kaupungista. Se ratkaisis kaikki meidän talousprobleematkin alkaen siitä, että täällä asumiskustannukset on n. 600e, ja toisessa kämpässä yhteensä 210e.
En oikein koe menettäväni mitään jos yhtäkkiä vaan pakkaisin ja lähtisin lätkii. Kukaan, edes äiti, ei oo ihan oikeesti kysyny multa aikoihin, että mitä MULLE kuuluu. Kukaan ei pidä yhteyttä kun en oo Facebookissa (vaikka siellä on mun puh.nro. esillä), tai jos pitää niin ollaan vailla jotain (rahaa) tai halutaan avautua jostain pmista ensimmäisen maailman ongelmista. Lopetin itse tapaamisehdottelut ja laajemman yhteydenpidon, kun se ei koskaan sovi kenellekään. Ainoastaan Kirahvi on kysynyt mun kuulumisia ja ollut kiinnostunut siitä mitä sanon, mutta meilläkin on satoja kilsoja välimatkaa.
:jaxuhali: ja :voimia:En oo lisänny sua wassuppiin, vielä.
Musta ei oo just nyt mitään hyötyä, mulla on itelläniki muutama probleema, wassup näyttää olevan täynnänsä viestejä.
En jotenkin jaksa olla hilpee oma itteni.
mulla on vähän tota samaa, mulle kaadetaan ongelmia mutta ei kysytä että miten mää jaksan/pärjään jne...Kukaan, edes äiti, ei oo ihan oikeesti kysyny multa aikoihin, että mitä MULLE kuuluu...
Ehkä pitäis alkaa vastata niihin valituksiin että "emmä tiiä ei kiinnosta" niin loppuis ehkä edes se paskalaarina pitäminenmulla on vähän tota samaa, mulle kaadetaan ongelmia mutta ei kysytä että miten mää jaksan/pärjään jne
niimpä, ei siitä paskalaarina olosta juuri kiitostakaan saaEhkä pitäis alkaa vastata niihin valituksiin että "emmä tiiä ei kiinnosta" niin loppuis ehkä edes se paskalaarina pitäminen
Tarkotus olis kun saan tän valmiiksi, moottori vielä puuttuu. Lähe mukaanOnks teil koskaan sellainen olo, että katotte lentoja, jonnekin pitkälle, ja ajattelette lähtee ihan tosta noin vaan?
Kivessyövän mä oon saanu. Esim siskoni koko_vitun_ajan itkee ku se on kipeenä ja huono olo, mut se ei suostu uskomaan kahta faktaa: sen asunnon vessa on niin kostea, että siellä on hometta satavarmasti. Siis se katto on repeytyny kosteudesta jo. Ja toiseksi se ei syö oikein tai kunnolla, kun sillä on sellanen "yhyy välttelen perunaa, riisiä ja pastaa ja sokeria, mut syön pelkästään valmiskarjalanpiirakoita ja Valion jugurtteja" ruokavalio.niimpä, ei siitä paskalaarina olosta juuri kiitostakaan saa
peräpukamia lähinnä
ei jumaliste, karjalanpiirat tehään jauhosta ja riisistä ja jukurtin sokeripitoisuus huitelee reilusti yli sadassaKivessyövän mä oon saanu. Esim siskoni koko_vitun_ajan itkee ku se on kipeenä ja huono olo, mut se ei suostu uskomaan kahta faktaa: sen asunnon vessa on niin kostea, että siellä on hometta satavarmasti. Siis se katto on repeytyny kosteudesta jo. Ja toiseksi se ei syö oikein tai kunnolla, kun sillä on sellanen "yhyy välttelen perunaa, riisiä ja pastaa ja sokeria, mut syön pelkästään valmiskarjalanpiirakoita ja Valion jugurtteja" ruokavalio.
Ole siinä sitten.
Lasten isä ei aikoinaan meinannut pystyä vaihtaan kakkavaippaa ja alkoi aina yökkiin. En nyt enää muista oliko se hajusta vai koostumuksesta johtuvaaMun mies oksentaa nähdessään ja haistaessaan paskaa.(siis väärässä paikassa, ei vessanpöntössä oleva saa pahointointia aikaan)
Sit sais siivota sekä paskat että oksennukset...
No aijaa mut tätä ei kai lasketa.ei jumaliste, karjalanpiirat tehään jauhosta ja riisistä ja jukurtin sokeripitoisuus huitelee reilusti yli sadassa
no ei tietystikkään oo sama asiaNo aijaa mut tätä ei kai lasketa.
Sama nainen on lähihoitaja ja haluais mielenterveyspuolelle, ja tästä ollaan saatu monta riitaa aikaiseksi, koska mun mielestä ihminen joka ei voi lukea uutisia eikä tiedä mitä maailmalla tapahtuu ja miksi, koska "tulee paha mieli" EI VOI KUVITELLA olevansa sellaisten joku psykoterapeutti, joiden ola todellisuus on ollut nimenomaan sitä mitä pahuuksia uutisissa lukee. Ei oo kuulemma sama asia.
Ne vaan kysyy sen aina vakiona ettei säteilytä sikiötä.Eilen kun olin menossa röntgeniin, kysyi se täti että olenko raskaana. Melkein pelästyin ja sit kiukustuin. Tarvitse tässä iässä olevalta naiselta moisia udella!
Se tästä enää puuttuisikin siis...
ei multa oo koskaan kysyttyNe vaan kysyy sen aina vakiona ettei säteilytä sikiötä.
Oikeesti homeesta voi tulla tosi kipeeksi. Ihmiset ei tajua eikä usko.Kivessyövän mä oon saanu. Esim siskoni koko_vitun_ajan itkee ku se on kipeenä ja huono olo, mut se ei suostu uskomaan kahta faktaa: sen asunnon vessa on niin kostea, että siellä on hometta satavarmasti. Siis se katto on repeytyny kosteudesta jo. Ja toiseksi se ei syö oikein tai kunnolla, kun sillä on sellanen "yhyy välttelen perunaa, riisiä ja pastaa ja sokeria, mut syön pelkästään valmiskarjalanpiirakoita ja Valion jugurtteja" ruokavalio.
Ole siinä sitten.
Kiitos kysymästä, mun luottamushenkilökausi alkaa vasta 2016, mutta oon jo ilmoittautunut verkkokursseille ja tilannut materiaaleja liitostaSpencer, mitä sulle kuuluu? Onko se luottamusmieshomma ollut kiva?
Mulla alkaa oikeasti tulla pahasti raja vastaan näin avuttomien ja yksinkertaisten ihmisten kanssa. Tähän kuuluu se, että asiat esitetään niin että "mitä mun pitäis tehdä, en tiedä mitä teen", ja sitten jos ehdottaa jotain tai antaa oman tietonsa pohjalta neuvoja, niin MUTKU MUTKU MUTKU.Oikeesti homeesta voi tulla tosi kipeeksi. Ihmiset ei tajua eikä usko.
Ja parasta ois tosiaan syödä vaan järkevästi. Ei perunassakaan ole mitään vikaa, jos syö muutakin.
Vähänkö ahkeraa ja tunnollista. Sun kuuluisi päästä johonkin pomoksi.Kiitos kysymästä, mun luottamushenkilökausi alkaa vasta 2016, mutta oon jo ilmoittautunut verkkokursseille ja tilannut materiaaleja liitosta
Kait sil loppus aika.Mulla alkaa oikeasti tulla pahasti raja vastaan näin avuttomien ja yksinkertaisten ihmisten kanssa. Tähän kuuluu se, että asiat esitetään niin että "mitä mun pitäis tehdä, en tiedä mitä teen", ja sitten jos ehdottaa jotain tai antaa oman tietonsa pohjalta neuvoja, niin MUTKU MUTKU MUTKU.
VOI VITTU KÄRSI SITTEN.
Vähän kuin se eilinen tonnin laina -ketju. Päättyikö se mitenkään?
heh, tulee mieleen yks ketjulainen joka tosin lopetti valittamisen kun sai jonku ukon kierrokseenMulla alkaa oikeasti tulla pahasti raja vastaan näin avuttomien ja yksinkertaisten ihmisten kanssa. Tähän kuuluu se, että asiat esitetään niin että "mitä mun pitäis tehdä, en tiedä mitä teen", ja sitten jos ehdottaa jotain tai antaa oman tietonsa pohjalta neuvoja, niin MUTKU MUTKU MUTKU.
VOI VITTU KÄRSI SITTEN.
Vähän kuin se eilinen tonnin laina -ketju. Päättyikö se mitenkään?