The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
Mä tiesin että tän paaston kanssa käy näin. Alan nauttia näläntunteesta ja heikosta olosta, ja syöminen on fyysisesti inhottavaa. Mutta mä en ala vanhoille tavoille, pudotan ylimääräiset löllöt ihan syömällä ja jatkan myös syömistä tulevaisuudessa.

Aloitin siis hyvin vähähiilihydraattisen kauden nyt munakokkelilla ja oliiveilla. Illalla höyrytettyä ruusukaalia jonkun kanssa, en oo keksiny minkä. Seesamsiementofun kanssa varmaan.
 
Mä tiesin että tän paaston kanssa käy näin. Alan nauttia näläntunteesta ja heikosta olosta, ja syöminen on fyysisesti inhottavaa. Mutta mä en ala vanhoille tavoille, pudotan ylimääräiset löllöt ihan syömällä ja jatkan myös syömistä tulevaisuudessa.

Aloitin siis hyvin vähähiilihydraattisen kauden nyt munakokkelilla ja oliiveilla. Illalla höyrytettyä ruusukaalia jonkun kanssa, en oo keksiny minkä. Seesamsiementofun kanssa varmaan.
Siis paastolla kuinka kauan olit? Et siis syönyt mitään?
 
Maanantaista asti periaatteessa, lipsuin vähän ja söin mm. neljä riisikakkua tuossa, mutta kokonaisuudessaan taisi olla kaksi ihan täysin syömätöntä päivää. Jaoin kalorit päiville ja tuli n. 150/päivä.
Luulis että voimat oli vähissä?
Itellä joskus ollut päivä syömättä ja sekin jo alakaa tuntumaan. Puhumattakaan että vajaa viikko pitäis olla syömättä.
 
Spencer Hastings
Luulis että voimat oli vähissä?
Itellä joskus ollut päivä syömättä ja sekin jo alakaa tuntumaan. Puhumattakaan että vajaa viikko pitäis olla syömättä.
No ehkä mulla oli varastossa tarpeeksi rasvaa, koska töissä juoksin esim portaita 12x8krs raput ja tein muutkin työt, ja kävin kaksi kertaa tekemässä tunnin vesiliikunnan ja kotona vielä joogasin ja kahvakuulailin. Pidemmän päälle ei varmaan olisi työtkään onnistunut, ja itseasiassa haluan tänään uimaan ja siksi aloitinkin jo aamusta syömään, koska alkoi olla vähän turhan heikko olo. Piti alunperin aloittaa syöminen vasta illalla tai huomenna.
 
Huomenta ja aamupäivää :love:
Toi Ranskan iskut oli kyllä karmeaa luettavaa ja Saksasta löytyi taas asunnosta kuolleita vauvoja, mikä ihmisiä riivaa ? :(o_O:censored:
 
Spencer Hastings


Etsin ja listasin kaikki ns sallitut ruoat. Tähti tarkoittaa, että käytetään vain raakana.
Tai no oli siinä listassa muitakin, kuten kaikki linnut, muut kalat, äyriäiset ja lihat, mutta listasin vaan ne mitä syön.

Näistähän saa vaikka mitä! Ei tuu nälkä tai tarvi syödä samaa montaa päivää.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Kais
Kuorintavoide on ihana ja sit kosteusvoidetta naamaan kun on huuhdellut kasvot. tulee ihanan pehmeä,kirkas ja sileä iho. :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Minttu muuten päätti,että olis kiva nukkua tietokonepöydällä,ni mamma ei pääse nettiin kirjoittelemaan. :eek::DPitkään neiti tuossa pyöri näppäimistön päällä ja rupes nukkumaan hiirenjohdon päälle. :LOL:
 
Spencer Hastings
Niinpä. Eikä mun kohteessa vielä kymmenen vuotta sitten ollut lainkaan tavatonta, että kellareista ja yksityisasunnoista löytyi huoltokäynneillä öyskänneitä tai hirttäytyneitä asukkaita.

Oon aina miettinyt, että pystynköhän enää tekemään töitä yksin, jos joskus satun löytää vaikka saunasta kärvähtäneen ruumiin. Olen kyl nähnyt ruumiita ja kuolema ei ole vieras asia, mutta että tollein yllättäen jos tulisi vastaan, niin en tiedä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä