Joo, niin olikin ihmeen paljon porukkaa ja jonotkin sen mukaiset mutta - mie nyt oonkin tämmönen - musta on jotenkin kivaa olla ruuhka- aikaan liikenteessä ja jonotella . Kiva puolihuolimattomasti seurailla tilanteita ja ihmisiä ja katsella kasvoja ja ....Tänään kun kävin kaupassa mietin onko nyt viikonloppuna joku pyhä taas kun väkeä oli älyttömästi ja pitkät jonot kassoilla vaikka niitäkin oli monta auki.
Kahvia ja pullaaRahkaa ja mehukeittoa, pala juustoa, kahvia. Ei salmiakkia
Nuoripari meni hotellin hääsvittiin Mies oli noin sata ja nainen oli noin kakskymmentä. Portsari tuumi, et guinkahan täs ny käy?...siis... eikös myö olla sulle niin yhtikäs mittään, ei etes hyvää seuraakaan...kun etkös sä siellä oo just meille kokkaamassa ja kohta laitat kuvan myötä kuolakipposemme hoitamaan virkaansa tosi hyvin ja väliajallahan sä oot mitä parhaimmassa ja hauskemmassa seurassa....??
Säisäi - anna mennä vaan frank, odottelu vain maksimoi sitä nautintoa......
Paha täti, kiusaat toistaKahvia ja pullaa
Joo, niin olikin ihmeen paljon porukkaa ja jonotkin sen mukaiset mutta - mie nyt oonkin tämmönen - musta on jotenkin kivaa olla ruuhka- aikaan liikenteessä ja jonotella . Kiva puolihuolimattomasti seurailla tilanteita ja ihmisiä ja katsella kasvoja ja ....
No, mulla meni aika nopeesti siinä jonottaessa kun seura oli parasta mahdollista, mun tirpana, joka sai niin mahdottoman hienot palautteet eskarikeskustelusta, että vallan piti sitten kyyneleitäkin vuodatella...jos myöskin nauraa räkättää, kun niin osuvasti nää ihunat täti- ihmiset olivat laittaneet ylös tuon villikon kuvauksia ja lausahduksia...
..ja lipsahti taas ihan sivuraiteillekin osin...mutta. Tais vain meitä nälkäsiä olla urakalla liikenteessä
Onhan se vähän epäilyttävää, jos aikuinen mies selaa jotain muuta kuin auto, urheilu tai tekniikkafoorumeita. Mulla on aina nhl.com tai joku muu välilehdessä ni voin alt+tabilla äkkiä vaihtaa.Tuli kurkattua etusivulle, pitkästä aikaa,
Toi ”palstan miehet” on ihan oikeesti stereotypialtaan jopa hauska
Mut sit jos oikeesti miettii, nii mitä ihmeen kummallista siinä muka on jos mä neljän lapsen isänä kirjoitan perhepalstalle TÄH?
Jokainen jota olen säädyttömyksiin asiattomasti koittanut viekoitella nostakoon pepun pystyyn nyt. Ja jos laitetaan paino sanalle asiattomasti, niin peppujen määrän pitäis olla melko lähellä nollaa.
Isänä sukupuolestani huolimatta mä kirjoitan perhepalstalle jos se mua huvittaa.
Paha täti, kiusaat toista
Neljän ruuhka on vaan ...tai mä en osaa syrhääntyä- ärsyyntyä siitä ajelemme matelemme tässä porukassa- jutusta(mussa on vissiin oikeesti asiat pahasti vinksinvonksin ja heikunkeikun)Joo, ei tuo sinänsä haitannut, ihmettelin vaan ja mietin onko joku pyhä mennyt multa nyt ohi
Tosin kello oli vähän jälkeen 4 että saattoi olla ihan neljänruuhkaakin.
Onhan se aina hienoa saada ihanaa palautetta
Laitoin juuri äsken saman biisinNeljän ruuhka on vaan ...tai mä en osaa syrhääntyä- ärsyyntyä siitä ajelemme matelemme tässä porukassa- jutusta(mussa on vissiin oikeesti asiat pahasti vinksinvonksin ja heikunkeikun)
..ja siitä tuli mieleen, siis ruuhkasta
...ja palaute - mikä tahansa - on vain hyvästä . Sitä oppii uutta koko ajan, joka päivä
Ihan namia. Jos sais ne salmiakkikalat kyytipojaksi
Kyllä rahkakin on hyvää. On se
mä huomasin kans, oltiin sitten tovi synkassaLaitoin juuri äsken saman biisin
Oletpas ollut sokeaKun tajuat, että palstalla 11k viestin "The ketju", jota et ole aiemmin huomannut.
Niin oltiinmä huomasin kans, oltiin sitten tovi synkassa
LonkeroaKahvia ja pullaa
Here we go again.Oletpas ollut sokea
Mustaherukka on hyvää
Minkälaista kuulustelutekniikkaa ajattelit käyttääHere we go again.
Kuka pitää kuulustelun tällä kertaa?
Mä pidin viimeks uudelle tulokkaalle (Artsille).
Varmaan täällä.Et tahdo kuulla tai tietää, mut olin kattomassa Waspia kun viimeksi olivat cirkuksessa keikalla.
Mis vitussa sä olit?
Pessimistihän on ollut jo palstalla ettei nyt sillain uusi ole.Here we go again.
Kuka pitää kuulustelun tällä kertaa?
Mä pidin viimeks uudelle tulokkaalle (Artsille).