No mä ny tiesinkin sen, et sinulla uteliaisuus voittaa terveen järjen.Pitihän miehiä käydä kommentoimassa
Ensi kesänä Sweden Rockissa. Kuten minäkin.Tämä oli ihan mahtava joskus kaasupullon kokoisena!
Hyvältä tää edelleen kuullostaa
kävi kuulema -84 satakunnassa ekalla suomen keikalla.Ensimmäinen vinyylilevynikin oli WASPin....
Koulun disko, taisi olla Ala-asteen(?)Yläasteen disco
Et tahdo kuulla tai tietää, mut olin kattomassa Waspia kun viimeksi olivat cirkuksessa keikalla.Meidän kulman kakarat kuului kolmeen kastiin.
Paikkakunnalla oli liike jossa painettiin bändipaitoja (yms).
No muistaakseni useimmilla oli bändipaidat. Mustat colleget.
Oli Kissin kannattajat, Twisted Sisterin kannattajat ja itse olin ainoa WASPin kannattaja.. toki silti arvostettu yhteisöni jäsen.. mutta muilla ei ollut WASPia. Rakastan WASPia edelleen.
Ensimmäinen vinyylilevynikin oli WASPin....
Nyt meni ajatukset taas ihanalle 80-luvulle.. Sillon kaikki oli rokimpaa.
Edelleen hyväTämä oli ihan mahtava joskus kaasupullon kokoisena!
Hyvältä tää edelleen kuullostaa
No HÖPÖHÖPÖ!!!!Uutta? Liikaa seksiä voi tehdä sinut onnettomaksi.
Kappaleen nimeenWhaaat? Pitääkö mun ottaa kantaa Twisted Sisteriin vai Udo Dirkscheideriin yhtyeineen?
Niin se on. Kivempi kokata kun on muitakin syöjiä.Tylsää kokata itelle, nyt liha lepäämässä ja aikaa vaan kuluu. Pitäisi olla joko:
Oma kokki joka tekkee sapuskat ja tarjoilee ne mulle, samalla on olevinaan kiinnostunut mun jutuista.
TAI
Pitäisi olla niin hyvää seuraa jolle kokkaan ja väliajat kun ei ole keittiössä niin meillä olisi hauskaa. Silloin ei ees haittais että illallinen kestää pari tuntia
Aah niin. Tottakai se sammakon näköinen pallejaan seinällä pitävä kiljukaula on son of a BitchKappaleen nimeen
Pittääpä iskää kuulustella
Nyt meni ohi.Aah niin. Tottakai se sammakon näköinen pallejaan seinällä pitävä kiljukaula on son of a Bitch
Mie sulle syömäruuvat kohta näytänTää HooKoon sininen ja sinappi muuten on ihan oikeeta syömäruokaa.
Oon huumorintajuton sormimummoNyt meni ohi.
En tarkoittanut biisiä vaan ihan nimeä vaan, vitsiä yritin vääntää mutta näemmä epäonnistuen siinnäkin
Olkoot! Pijä tunkkis!
...siis... eikös myö olla sulle niin yhtikäs mittään, ei etes hyvää seuraakaan...kun etkös sä siellä oo just meille kokkaamassa ja kohta laitat kuvan myötä kuolakipposemme hoitamaan virkaansa tosi hyvin ja väliajallahan sä oot mitä parhaimmassa ja hauskemmassa seurassa....??.....
Pitäisi olla niin hyvää seuraa jolle kokkaan ja väliajat kun ei ole keittiössä niin meillä olisi hauskaa. Silloin ei ees haittais että illallinen kestää pari tuntia
Lupaat vaan ja ihan liikaa,Mie sulle syömäruuvat kohta näytän
Näytä sille.Mie sulle syömäruuvat kohta näytän