vierailija
Ei nyt yksi pullo miestä kaada ... mutta ehkäpä sitten tämä menisi (tuli ostettua laatikollinen):jätän väliin. täytyy kohta mennä töihin.
Ei nyt yksi pullo miestä kaada ... mutta ehkäpä sitten tämä menisi (tuli ostettua laatikollinen):jätän väliin. täytyy kohta mennä töihin.
tätähän meni nuorempana paljonkin sekotettuna toiseen nesteeseen.Ei nyt yksi pullo miestä kaada ... mutta ehkäpä sitten tämä menisi (tuli ostettua laatikollinen):
Joo ... painepesurilla jämäluiden ympäriltä huuhdottua sidekalvoa ei voi sanoa lihaksi, mutta kyllä noi "makkaraleivät" silti ihan hyvältä maistuvat.Nuukasti lihaa makkaroissa
Paljastus makkarasta: Näissä lihaa 0% | Uusi Suomi
Alhaisimmat lihapitoisuudet vertailun makkaratuotteista olivat HK:n Metrilenkissä ja HK:n Kevyessä Broilerilenkissä.
Niissä kaikissa lihapitoisuus oli 0 prosenttia.
Lisäksi HK:n kevyessä sinisessä lenkissä ja Atrian kevyessä punaisessa lenkissä lihapitoisuus oli vain 4–5 prosenttia.
Blandikseksi minäkin tuota roudasin, mutta raaskin minä sitä ilman viinaakin juodatätähän meni nuorempana paljonkin sekotettuna toiseen nesteeseen.
ja muutenki ajattelin jättää viinat juomatta taas useemmaksi vuodeksi.Blandikseksi minäkin tuota roudasin, mutta raaskin minä sitä ilman viinaakin juoda
Kunnioitettava päämäärä. Minullakin mennyt välillä vuosia ilman, nykyisin näin perjantaisin otan muutaman rentoutuakseni. Toimii paremmin kuin yksikään lääke.ja muutenki ajattelin jättää viinat juomatta taas useemmaksi vuodeksi.
Tykkäsitsä.
Ja se oli Lispetti joka ronklas mua
Ensteks parasta limpparia!Ei nyt yksi pullo miestä kaada ... mutta ehkäpä sitten tämä menisi (tuli ostettua laatikollinen):
Ei se kannata.ja muutenki ajattelin jättää viinat juomatta taas useemmaksi vuodeksi.
Sä olet ihme muija, kun monessa asiassa ollaan miellytty samoihin juttuihin ... onneksi ei tunnetaEnsteks parasta limpparia!
Ensteks parasta limpparia on tämä!
olen jyrkästi erimieltä.Ei se kannata.
Saat olla.olen jyrkästi erimieltä.
Sä olet ihme muija, kun monessa asiassa ollaan miellytty samoihin juttuihin ... onneksi ei tunneta
Illempaa, ei yhtään pervolle sormimummolle.Illempaa ketjuun!
Katoks mä vieläkin tätä.
Sä kaipaat vaan rakkautta ... sillä se bitch susta lähtee.
Illempaa, ei yhtään pervolle sormimummolle.
Kiva olla toisinaan oikeassakin. Cheers \_/Katoks mä vieläkin tätä.