The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Olen vielä hedelmällisessä iässä. Siksi se voi olla mahollista.
No nii, muttakö, ettäkö sellasii suunnitelmiiko?

Siis tästä sun pitää kertoa. Kato ei noita babyshowereita ja muita babykemui palstalla noin vain järkätä ja kauhulla jo mietin millanen tappelu syntyy ku pitäis päättää ketkä on kummei jne..:coffee::D

Spencer Hastings
Hmm. Ostin etnokaupasta kookosöljyä mut tää haisee iholla ihan savustetulta kanalta... Toisaalta kerran sellanen Cocovinkin kookosöljy hais tältä. No ehkä mä sit kuljen savustettuna kanana. Tai käytän ton vaan jalkarasvaksi ja ostan kookokselta tuoksuvan kookosöljyn.

Spencer Hastings
Hei ehkä mäkin oon kerrankin lihaa syövien heteromiesten mieleen!

Ehkä mä kuitenkin ostan sen toisen. Mahdollisuudet ovat rajattomat, koska on PALKKAPÄIVÄ ja olen rikas!!! Maanantaihin asti, sitten menee lainanlyhennys ja yhtiövastike.

:(:unsure:Voi hitsi, kun pitää oottaa millonka isäntä saa uuden pelikoneen. Aamulla oli jo Kuopiossa. Toivottavasti tulee tänään.

:):eek:
Hmm. Ostin etnokaupasta kookosöljyä mut tää haisee iholla ihan savustetulta kanalta... Toisaalta kerran sellanen Cocovinkin kookosöljy hais tältä. No ehkä mä sit kuljen savustettuna kanana. Tai käytän ton vaan jalkarasvaksi ja ostan kookokselta tuoksuvan kookosöljyn.
Jännä tuoksu kyllä. Ne kookosöljyt mitä oon ostanu, ovat tuoksuneet ihan kookokselta.

Nyt mimmit pääsee helpolla:)
Spray-kynsilakalla kynsien lakkaaminen onnistuu muutamassa sekunnissa ja mikä parasta: lopputulos on virheetön.
Mullistava spray-kynsilakka suihkutetaan suoraan sormille | Stara
Ai niinku näin.

Saas nähä ku mammat availee viinipullojansa perjantain kunniaks, että tuleeko palstan miehistä catfight!:ROFLMAO:
http://kaksplus.fi/keskustelu/mitaes-nyt-aihe-vapaa.2/

• Tykkää
Reactions: Amaris
Jeee tuliha se isännän pelikone. :)
Käytiin kävellen hakemassa, ni sai kävelylenkin tehtyä samalla ja hyvä syy käsi kädessä kävellä pimeellä. :)

• Tykkää
Reactions: epek
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä