Eläpä vielä sano. Ilta on vasta nuor, eikä ne oo ilenny vielä korkata.eipä taia tulla, mammapalstalla nyhveröivät miehet ei ole mitään kovinkaan kuuminta hottia
Eläpä vielä sano. Ilta on vasta nuor, eikä ne oo ilenny vielä korkata.eipä taia tulla, mammapalstalla nyhveröivät miehet ei ole mitään kovinkaan kuuminta hottia
pannaanko veikka?Eläpä vielä sano. Ilta on vasta nuor, eikä ne oo ilenny vielä korkata.
Tuota täytyy hetki mietiskellä...?pannaanko?
Onko täällä joskus muka näkynyt vallattomuuksiaEläpä vielä sano. Ilta on vasta nuor, eikä ne oo ilenny vielä korkata.
Aika hienovaraista.Minnuu näköjään panettaa
No nyt kun sanoitAika hienovataista.
Yritäksää ny, et niiku kolmisin oltas?
Aika hienovaraista.
Yritäksää ny, et niiku kolmisin oltas?
Naisillehan tommonen ylivoiman peluu on vaan plussaaNo nyt kun sanoit
Äläs noin sano.eipä taia tulla, mammapalstalla nyhveröivät miehet ei ole mitään kovinkaan kuuminta hottia
Tekee mieli makkaraa.
Hitsi, ei oo kuin poronkylmäsavukeittoa ja pihvit punaviinikastikkeen, kermaperunoiden ja paahdettujen kasvisten kera. Eli sori en voi auttaaTekee mieli makkaraa.
no yllätys.
Ja se oli Lispetti joka ronklas
Kelpaa nuokin.Hitsi, ei oo kuin poronkylmäsavukeittoa ja pihvit punaviinikastikkeen, kermaperunoiden ja paahdettujen kasvisten kera. Eli sori en voi auttaa
mä en oo sitten mies vissiin.HooKoon Sininen
Tämmönen on oikiaa miessyömäruokaaNoinninku offotpikkina sanoisin, et HooKoon Sininen ja Turun Sinappi on ihan oikeeta miessyömäruokaa, vaikka ei sinapista niin välittäiskään.
Stockholm on sellainen kylä mistä voi löytyäNo mulla on tonne pääkaupunkiseudulle se liki 300km matkaa
Mut Turku tai Tampere ois varmaan sit sellasia. Cypershop on molemmissa ja siellä ainaki oli ton tyylisiä mekkoja mitä emp:llä. Tai sitte jos vaan tilaa riskillä ja lähettelee sitte takasi jollei sovi.
jätän väliin. täytyy kohta mennä töihin.Pitipä tulla katteleen mitä palstalaiset hörhöilevät perjantaina ... joten kaikille pullo tätä mitä minä juon:
Nuukasti lihaa makkaroissaNoinninku offotpikkina sanoisin, et HooKoon Sininen ja Turun Sinappi on ihan oikeeta miessyömäruokaa, vaikka ei sinapista niin välittäiskään.