The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No siis kun ongelmahan on se, että mä asun täällä jumalanseläntakana. Nii pitää lähtee johonki isoon kaupunkiin, mut siellä sais sitte olla enempi, kuin se yks sellanen liike, jollei siitä yhestä löydy just sellasta ku mä haluun, kun oon aika vaativa mun makuni kanssa :D
Ahaa. No tee päiväretki johonkin isompaan kaupunkiin ja kato valmiiks, mihin liikkeisiin kannattaa mennä. Vantaan Tikkurilassa on Nissenin ja Prisman välissä joku liike, missä myydään juuri tuollaisia mekkoja. Paitsi en tiiä, onko se liike enää siinä, kun siinä vaihtuu omistaja monta kertaa vuodessa.

Lisäks Micmacissä tai cybershopissa vois olla ja Helsingin Kampissa on paljon eri vintageliikkeitä, joista saattaisi löytyä. En tiedä, kuinka laaja kokovalikoima niillä on.

Ahaa. No tee päiväretki johonkin isompaan kaupunkiin ja kato valmiiks, mihin liikkeisiin kannattaa mennä. Vantaan Tikkurilassa on Nissenin ja Prisman välissä joku liike, missä myydään juuri tuollaisia mekkoja. Paitsi en tiiä, onko se liike enää siinä, kun siinä vaihtuu omistaja monta kertaa vuodessa.

Lisäks Micmacissä tai cybershopissa vois olla ja Helsingin Kampissa on paljon eri vintageliikkeitä, joista saattaisi löytyä. En tiedä, kuinka laaja kokovalikoima niillä on.
No mulla on tonne pääkaupunkiseudulle se liki 300km matkaa :D

Mut Turku tai Tampere ois varmaan sit sellasia. Cypershop on molemmissa ja siellä ainaki oli ton tyylisiä mekkoja mitä emp:llä. Tai sitte jos vaan tilaa riskillä ja lähettelee sitte takasi jollei sovi.

• Tykkää
Reactions: papumössö

et taida oikein mielellään hyväksy eitä vastaukseksi?

Piti imuroida ja mä tein miehelle synttäripäivän kunniaksi jauhelihapihviä ja päikkärit piti nukkua, ni ei kerkii palstailla. :oops::D

Huomenta Päättömälle.:)

Ja kaikille:
4 tölkkiä kuohukermaa menee tänään vanhaks, mitä mä niille teen?

Spencer Hastings
Miks teillä on neljä purkkia kermaa? Mä tekisin osasta rahkaa, eli vaahdotetaan kerma ja sinne purkki rahkaa + mausteet. Tai jotain superrasvaisia lettuja tai vohveleita hillolla ja lopuilla kermoilla.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Miks teillä on neljä purkkia kermaa? Mä tekisin osasta rahkaa, eli vaahdotetaan kerma ja sinne purkki rahkaa + mausteet. Tai jotain superrasvaisia lettuja tai vohveleita hillolla ja lopuilla kermoilla.
Jos en itse käy kaupassa niin kaapista saattaa löytyä vaikka ja mitä.:coffee::D
Hyviä ideoita siulkii!!
Ja Kais:lla.

Nythän tässä jo saa alkaa arpomaan tai sitten ostetaan lisää kermaa ja tehään useampia. Ei ollakaan hetkeen tällaisia herkkuja vedetty.:)

Kiitti vinkeistä.(y)

• Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä