The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomasin muuten nyt, että sekä lumiassa että alcatelissä näkyy viestin alla työkalut mutta tabletissa näkyy muokkaa poista ja raportoi.
Tabletti ja Alcatel on android ja lumia Windows. :eek::D

Aikaisemmin en oo kiinnittänyt huomiota.

Spencer Hastings
Aaaaaaah mulla on jo pitkät listat siitä mitä aion syödä sunnuntaista alkaen kahden viikon ajan. Yks on kukkakaalitortillat, eli kukkakaali silputaan riisimäiseksi silpuksi, laitetaan 9rkl chiasiemengeeliä ja mausteita, ja paistetaan uunissa tortillalevyksi. Sit leivon kans aamuiksi siemennäkkäriä ja pitää käydä supermarketissa ostamassa 10kg erilaisia hedelmiä ja pakastaa nopeiksi smoothiemixeiksi.

• Tykkää
Reactions: Peyote ja -tibis
Toi kukkakaalitortillajuttu menee kokeiluun. Mä kun inhoan niitä valmiita, sitkeitä tortillalättyjä. Ja leipää voisi tottavie leipoa. Tai siis laitan tytöt leipomaan. Ne ovat aika helppoja, kun saunaan lähtiessä vihjaa että ois kiva saada tuoreita sämpylöitä, niin taatusti ovat uunissa saunasta palatessa... Kai se leipäänkin pätee.

Spencer Hastings
Mä laitan nachopeltiin maustettua ja kuivaksi paistettua soijarouhetta, niitä nachoja, kidneypapuja, maissia ja jalapenoja. Jotkut laittaa jo uuniin juustoraasteen päälle, mut mä laitan sit tuoreen päälle avokadoa ja ranskankermaa :9 näin ei ainakaan tuu löllöö

Mun pellille tulee nachojen päälle jauhelihaa tai broilerinsuikaleita, kidneypapuja, salsaa, juustokastiketta (sulatan maitoon mikrossa koskenlaskijaa) ja pinnalle juustoraastetta.

(ja mä syön sit pelkkiä nachoja cuacamolen kera)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä