The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä luulen, että ei kyl raha auttas jos pitäs olla jonkun öklötyksen kanssa. En oo kovin kranttu, mutta joku tommonen harmaahapsi setä on useimmiten liika vanha. Joitain erikoispoikkeuksia lukuunottamatta.

Mä luulen, että ei kyl raha auttas jos pitäs olla jonkun öklötyksen kanssa. En oo kovin kranttu, mutta joku tommonen harmaahapsi setä on useimmiten liika vanha. Joitain erikoispoikkeuksia lukuunottamatta.
Mulla oli tilaisuus ottaa ihan ookoo vanhempi kiitettävän varakas mies. Vaan ei. Samoin eräs enemmän rikas tyyppi (nuorempi, ällöttävä) jaksaa yhä euroineen yrittää...

Kai se auttaa, ellei hyvästä tiedä.

Spencer Hastings
En mä ihmettele, että sellaset Courtney Stoddenit alkaa tollasten harmahtavien plösöjen rikkaiden kanssa olla. Mitä nuorempi ja/tai tietämättömämpi on, sitä useammin arvottaa sellaisen rahan tuoman vallan aika korkealle henkisten arvojen ohi.

En voi väittää, ettenkö itse pitäisi rahasta tai olisi puoliksi taivaassa sellaisten pukumieskekkereiden keskellä, mutta noh, kuten tuli huomattua omalla kohdalla niin kuitenkin kaikki muu paitsi raha ja sen tuoma "valta" ja "arvostus" on paljon tärkeämpää. Olisin saattanut olla 20-vuotiaana aihetta kohtaan reilusti kitkerämpi.

Spencer Hastings
Ja sitten ne rikkaat ukot, joilla on tollanen kakskymppinen silikonivuittoni, on ehkä just siks sellasten kanssa koska eivät kelpaa aikuisille ja ehkä omassa elämässään menestyneille naisille.

En oo koskaan ymmärtänyt mikä palkinto se muka on seurustella 40v nuoremman ritsan kanssa. Hauska stereotypiahan se on, mutta kans totta tietyissä piireissä.

Eipä se raha onnea tuo mutta helpottaa tietty elämää (y)
Kyllä mie tulisin ihan vit*n onnelliseksi jos saisin yhtä-äkkiä jonkun kymppimillin :D

Juu, ymmärsin kyllä pointin. Ei esim. Robin Williams rahoista huolimatta kovin onnellinen ollut lopussa. (n)
Toisaalta taas oli ennen loppua muutaman kymmenen vuotta todella onnellinen :D

En mä ihmettele, että sellaset Courtney Stoddenit alkaa tollasten harmahtavien plösöjen rikkaiden kanssa olla. Mitä nuorempi ja/tai tietämättömämpi on, sitä useammin arvottaa sellaisen rahan tuoman vallan aika korkealle henkisten arvojen ohi.

En voi väittää, ettenkö itse pitäisi rahasta tai olisi puoliksi taivaassa sellaisten pukumieskekkereiden keskellä, mutta noh, kuten tuli huomattua omalla kohdalla niin kuitenkin kaikki muu paitsi raha ja sen tuoma "valta" ja "arvostus" on paljon tärkeämpää. Olisin saattanut olla 20-vuotiaana aihetta kohtaan reilusti kitkerämpi.
henkiset arvot :ROFLMAO:

kumpi on henkisempi, komea ulkokuori vai paksu lompakko?

Ja sitten ne rikkaat ukot, joilla on tollanen kakskymppinen silikonivuittoni, on ehkä just siks sellasten kanssa koska eivät kelpaa aikuisille ja ehkä omassa elämässään menestyneille naisille.

En oo koskaan ymmärtänyt mikä palkinto se muka on seurustella 40v nuoremman ritsan kanssa. Hauska stereotypiahan se on, mutta kans totta tietyissä piireissä.
No siis ellei enää seiso, pitää ottaa sellainen jota ei haittaa ettei miehellä seiso. Ja muille taas näyttää siltä että mies elää vain elimellään...

Toisilla on vain erinlainen maailmankatsomus, erinlainen arvomaailma.
On myös miehiä esim. Larry Hagman, Tom Hanks, Dustin Hoffman, Kirk Douglas jne. joilla myöskään ei ole ollut pikkurahasta kiinni ja ovatpa vielä elokuvatähtiäkin. Halutessaan oisivat saaneet parikymppisen rinnalleen heti halutessaan. Nytkin. (paitsi Hagman kun kuollut jo)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä