Kokemuksella. Kun miehellä ei enää seiso niin ei seiso vaikka ois kolme eri ikäistä naista valmiina.veikkaan että seitenkymppisellä seisoo todennäköisemmin kaks- kuin seitenkymppisen kanssa
Kokemuksella. Kun miehellä ei enää seiso niin ei seiso vaikka ois kolme eri ikäistä naista valmiina.veikkaan että seitenkymppisellä seisoo todennäköisemmin kaks- kuin seitenkymppisen kanssa
Ja se tuskin haittaa merkkikamanhaluisia nuoria, jos on sivukortti miljonääripoicciksen tililleKokemuksella. Kun miehellä ei enää seiso niin ei seiso vaikka ois kolme eri ikäistä naista valmiina.
todennäköisemminKokemuksella. Kun miehellä ei enää seiso niin ei seiso vaikka ois kolme eri ikäistä naista valmiina.
Millämää souvvan ku ei oo venettä. Eikä vettä.Jees aim fakinn kiddin juu. Souvvat?
Palstan ison puolen mukaan onanointi on syytä salata koska se on pettämistä ja tarkoittaa ettei oma vaimo enää kiihotaJoka kymmenes mies salaisi tämän vaimoltaan jos saisi mutta minkä?
Mitäs te miehet salaisitte?
muoks. voitte miettiä vaikka ei vaimoa olisikaan
muoks 2 tietysti naisetkin voi miettiä mikä tuo olisi
kerron myöhemmin
Tuu meille soutelee, lasketaan merrat järvee.Millämää souvvan ku ei oo venettä. Eikä vettä.
Mutta perseestä tulee silti appelsiinin näköinen.Ajattelin et piikkimatolla istuminen ois ihan hyvää perselihasmeditaatiota, mut ei tää ehkä toimi Toimis jos olis sellanen 20-kiloinen ehkä....
Niin tuleeMutta perseestä tulee silti appelsiinin näköinen.
Illallinen: omena ja 3 mukia kahviaIltaa! Meinaan nukahtaa istualleen. Tänään ei iltakahvia.
Maittavaa ja ravitsevaa. Huokaus, pakko mennä nukkumaan. Öitä!Illallinen: omena ja 3 mukia kahvia
vaikuttaa huijjaukselta, 1000...1200 watista ei synny kahta hevosvoimaa eikä ainakaan nuin laajalla kierroslukualueellahttp://www.theblender.fi/?page_id=32
Voi eiiiii, mä haluaisin ostaa tämän itselleni joululahjaksi. Noista perinteisistä viidenkympin blendereistä ei oikeesti oo mihinkään, kun puhutaan muustakin kun tosi pehmeiden hedelmien tai kasvisten muussaamisesta. Mun ruokavaliossa on isossa osassa kaikennäköiset tahnat ja sosekeitot, ja tietty ne perinteiset smoothiet.
Raaskinko? Tiedän, ettei kukaan mulle tota suostuis hankkimaan, enkä kyllä tunnekaan ketään kenellä ois rahaa siihen laittaa Oon maksanu jo kauheet mätkyt tälle vuodelle, mut kai mä voin kolmasosan nettopalkastani laittaa yhteen blenderiin, voinhan?? 7v takuu ja kaikkea.
@Peyote , sä kun teet kaikkia jänniä ruokakokeiluita ja raakaruokia, niin ei teillä sattuis olemaan mitään tällasta hitec-keittiövälinettä? Kerro sinä edes mulle, että kannattaa ostaa
En tiedä tollasista löpinöistä, mut mä oon katellu kuola valuen kaikkia youtubevideoita tuosta koneesta, sekä useimmat raakaruokavalioiset omistaa tuon ja suosittelee. Ihan suomalaiset epä-bloggarit tms maksetut mainostajatvaikuttaa huijjaukselta, 1000...1200 watista ei synny kahta hevosvoimaa eikä anakaan kuin laajalla kierroslukualueella
Jooo, tällanen yleiskone. Totta, se olis toinen hyödyllinen.Ite haluaisin semmosen minkäliekoneen joka vaivaa taikinan ettei tartte muutaku lyyvä ainekset sinne sisää. Parinkilon taikinaan vähintään pitäis taipua.
niissä risman viijjenkympin koneissa on vain 300W moottori että onhan toi selkeesti niistä ärsympiEn tiedä tollasista löpinöistä, mut mä oon katellu kuola valuen kaikkia youtubevideoita tuosta koneesta, sekä useimmat raakaruokavalioiset omistaa tuon ja suosittelee. Ihan suomalaiset epä-bloggarit tms maksetut mainostajat
Sitä kun avaa palstan ja tämä on jotakuinkin ensimmäinen asia mikä osuu silmään.Mutta perseestä tulee silti appelsiinin näköinen.
Ite haluaisin semmosen minkäliekoneen joka vaivaa taikinan ettei tartte muutaku lyyvä ainekset sinne sisää. Parinkilon taikinaan vähintään pitäis taipua.