SSTT
Taisit mennä mun ohi, kun taukoilin 615 tällä hetkellä, eikä edisty taukoilun jälkeenkään.oikea alakulma edelleen kiinni, mut nyt tulee pakollinen tauko kyllä... sanoja 648...
palaan noin tunnin kuluttua
Taisit mennä mun ohi, kun taukoilin 615 tällä hetkellä, eikä edisty taukoilun jälkeenkään.oikea alakulma edelleen kiinni, mut nyt tulee pakollinen tauko kyllä... sanoja 648...
palaan noin tunnin kuluttua
Grease-ruudussa
Pääsanasta 7 tää on biisi ja tekijälle terveisiä, tässä on virhe. viimeinen piste puuttuu...
Vi.... P.... lähtevät 8+2+4 kirjailija, joka kirjoitti aihepiiristä, siitä ratkennee tuo seuraavakin
Ja sek.... lähtevä 7+5
Ja olihan se tuo, kun vähän muutti ekaa sanaaLöysin tuon toisen, mutta en tuota vi.... Tai sellaisen löysin kuin m.... d... s..., mutta ekassa nimessä liian vähän kirjaimia. Jotain lisävinkkejä?
Joo, kiitos vaan mutta en vieläkään tajua. Rautalankaa varmaan tarvitaan, kun ei ole mitään käsitystä.päähenkilö ei oo jotaki
sc.. o'h.. ei ollut... (suoraan wikistä)Joo, kiitos vaan mutta en vieläkään tajua. Rautalankaa varmaan tarvitaan, kun ei ole mitään käsitystä.
JA tää on siis se Tuulen viemää pääsanasta se pötkö. Tiedän, että se alkaa Sc... O'H... mutta jatkosta ei mitään käsitystä.
tuossa pariGrease-ruudussa
sal... jatkot 8 ja 10, ei ole vastasanoja. 8 ku se sal.. iskee johonki niin voi syttyä
Sekä Jo.... lähtevät 5+6 ja 6+3+3+3 5+6 cantique de noel
Systeemissä
M....m.... lähtevä 5+10. mihin tulee m...m...
Pääsanasta 7
M.....m.... lähtevät 9+6 ja 8
Kiin.... lähtevät 10 ja 5+7
Vi.... P.... lähtevät 8+2+4
Ja sek.... lähtevä 7+5 ja mihin tää tulee
Ihan se m.. d. s..Löysin tuon toisen, mutta en tuota vi.... Tai sellaisen löysin kuin m.... d... s..., mutta ekassa nimessä liian vähän kirjaimia. Jotain lisävinkkejä?
Mistä wikistä? En löydä tuollaista sanaparia sen paremmin henkilön kuin elokuvankaan wikistä. Sori nyt vaan, mutta olen siis ihan hukassa tämän kanssa kun en edes löydä noita suoraan annettuja vinkkejä mistään.sc.. o'h.. ei ollut... (suoraan wikistä)
Et ole ainoa joka ei löydäMistä wikistä? En löydä tuollaista sanaparia sen paremmin henkilön kuin elokuvankaan wikistä. Sori nyt vaan, mutta olen siis ihan hukassa tämän kanssa kun en edes löydä noita suoraan annettuja vinkkejä mistään.
Mäkin sekaannuin tässä, vaikka olen lukenut kirjan, ja lause on myös siellä. Katso sitä vastasanaa, jos sulla on se. Siitä sitten muokkaa. Tai heitä googleen tuo jo saamasi sanapari/lause, niin saat vastauksen tuohon. Joskus niin vaikeaa, ja sitten ihan itsestään selvää .Mistä wikistä? En löydä tuollaista sanaparia sen paremmin henkilön kuin elokuvankaan wikistä. Sori nyt vaan, mutta olen siis ihan hukassa tämän kanssa kun en edes löydä noita suoraan annettuja vinkkejä mistään.
voisinko saada näihin jotain vinkkejä.. mul ei etene toi ruutu yhtäänJames ruutuun:
an... 6+11
hi.. 5
ros.. 9, 12 tai 8+8
muitaki puuttuu mut jos sais tota ruutua enemmän auki
Se tulee sieltä alhaalta.tuossa pari
Joo, eipä ole vastasanaa. Mutta kokeillaan, eihän tämä ole läheskään ainoa kohta jossa olen tässä rellussa ihan hukassa.Mäkin sekaannuin tässä, vaikka olen lukenut kirjan, ja lause on myös siellä. Katso sitä vastasanaa, jos sulla on se. Siitä sitten muokkaa. Tai heitä googleen tuo jo saamasi sanapari/lause, niin saat vastauksen tuohon. Joskus niin vaikeaa, ja sitten ihan itsestään selvää .
ai sori, ei ollu wiki, mutta ku ton iski googleen niin vastaus tuli heti.. tokihan sun ei tarvi lisätä tähän mun melkein suoraan vastaukseen enää ku yks sana peräänMistä wikistä? En löydä tuollaista sanaparia sen paremmin henkilön kuin elokuvankaan wikistä. Sori nyt vaan, mutta olen siis ihan hukassa tämän kanssa kun en edes löydä noita suoraan annettuja vinkkejä mistään.
18 on se mitä se päähenkilö järjestää, muut puuttuuBrittikomediaan...
Pääsanasta 6+8 ja 8. Ja po...pi.... 18
Kiitos Aattelin, että tuosta ois jatkunut enemmänkin, mutta eipä jatkunut...18 on se mitä se päähenkilö järjestää, muut puuttuu
Mulla puuttuu lisäksitässä kaikki pääsanoista lähtevät puuttuvat:
runotyttö:
10 ja 5+12
koukku:
11 alas
ismi:
14 oikeelle --- kasvissyönti
vauva:
14
boheemi:
5+7 ja 6+9
laululiike:
8
possu:
4+5 --- lastenohjelman possu
talous:
16, 16 ja 12 --- toinen 16 on tyyppi joka tutkii taloutta
jalkapallo:
5+8, 9, 19 (oikea) ja 17
brittikomedia:
6+8 ja 8 --- nää löysin imdb:stä top 250 brittikomediat -listalta
kari peitsamo:
4+5 ja 8 --- toi 4+5 tarttee vastasanan, ei liity K.P.:hen henkilönä, kasi on kappale
ja yks ruutu edelleen kiinni
pahkasian sain just auki joten sinne ei oo antaa vinkkejäMulla puuttuu lisäksi
SPIELBERG:
7 ja 6+6 7 on leffa (imdb:stä löytyy) 6+6 on toinen steven
AURA:
6 ja 5 syötävää ja kaupunki
PAHKASIKA:
5+7+6 ja 5+12+12
Sori, silmät haritti melkoisen paljon kun laskin kirjaimia.ihmissä mulla tuo kasvissyönti oliki, tarkotin sitä ylempää joka yhdistyy siihen 15 (joka mulla puuttuu kans)
tässä kaikki pääsanoista lähtevät puuttuvat:
runotyttö:
10 ja 5+12
koukku:
11 alas Tätä en keksinyt, vaikka vastasanakin on...
ismi:
14 oikeelle Tämän löysin ismi-listasta, en muista mihin liittyy...
vauva:
14
boheemi:
5+7 ja 6+9 Pääsanasta tämä eka? Maalari
laululiike:
8 Tän löysin vahingossa googlella, en tiedä miten liittyy tohon. Laulaja kuitenkin.
possu:
4+5
talous:
16, 16 ja 12 Toinen 16 on sellainen fiksu t.... ihminen.
jalkapallo:
5+8, 9, 19 (oikea) ja 17 "höpöttäjä", sitä kautta saat muutkin. 17 puuttuu multakin.
brittikomedia:
6+8 ja 8
kari peitsamo:
4+5 ja 8 vaikkapa ruuhka. toinen puuttuu multakin.
ja yks ruutu edelleen kiinni