valitettavasti mulla ei oo ees tollasia sanoja siellä mihin jatkoa haetJamesiin J.... T.... lähtevä 5+6? Tai ruu..... lähtevä 9?
Ei ensimmäinen vaan....tunnen itteni tyhmäks toi nai... jatkon kans
joo siis sain sen ja siks tunsin itteni tyhmäks ku en ollu aiemmin kokeilluEi ensimmäinen vaan....
Sainkin molemmatJamesiin J.... T.... lähtevä 5+6? Tai ruu..... lähtevä 9?
Jos sä oot keksinyt sen AV:n, ni laita se sana esim. imdb:n hakuun niin ainakin löytyy.Alkusanast 18+6 vinkki oli suomalaisen huumoriryhmän elokuva, mutta en ole sellaista mistään löytänyt vastasana auttais kummasti... palindromeista tulee mieleen tää huumoriryhmä
SIIS TÄ ? On tehnyt kaksi minisarja AV valvooja muistelee
Kumpikaan ei käy ! Miten ihmeessä te löydätte tässä mitään. Aina oon pysynyt muiden mukana ja nyt on vaan 45 sanaa
no ihan on oikea ryhmä sulla, ota keskussana kaveriksi ja taivuta tai googlaa niistä niin pitäis löytyäAlkusanast 18+6 vinkki oli suomalaisen huumoriryhmän elokuva, mutta en ole sellaista mistään löytänyt vastasana auttais kummasti... palindromeista tulee mieleen tää huumoriryhmä
SIIS TÄ ? On tehnyt kaksi minisarja AV valvooja muistelee
Kumpikaan ei käy ! Miten ihmeessä te löydätte tässä mitään. Aina oon pysynyt muiden mukana ja nyt on vaan 45 sanaa
muita ei oo.. pahkasikaki edelleen kiinniJos sä oot keksinyt sen AV:n, ni laita se sana esim. imdb:n hakuun niin ainakin löytyy.
PAHKASIKA:
pääsanasta 5+7+6 ja 5+12+12
pah 10 (pääsanasta ylävasemmalle)
KARI PEITSAMO:
pääsanasta ylös 4+5
kol nai 4+9+6+6 yks tunnetuimpia biisejä... mut poika nauroi, lauloi ja joi
gam 9
KOUKKU:
pääsanasta 11 alas
J.K. 6+1+6+4+2
noi kaks oliTahkoan vasta ekassa ruudussa...
Ser..Pro..7+7+12 ei ainakaan suomenkielisessä wikissä oo, pitääkö tässä alata kääntämään enkunkielisestä ? ei hyvä tarvit vastasanan että saat tän
ans.. kel 3+8 biisi
yö pitkä jatko (kirja, levy, biisi, elokuva, sanonta ??)
annak ja oneg välinen 6+6 (ainoa googlella löydetty sopiva sana ei sovi. Mikä ihme tämäkin voi olla?)
Mä pääsin pahkikseen sieltä grease-ruudusta alareunasta vasemmalle lähtevän ketjun kautta. Se koukkaa brittikomediassa heti alas pahkikseen.muita ei oo.. pahkasikaki edelleen kiinni
Joo, siellä se on kun katsoo koko sen pitkän listan. Nimi siis kyseessä. Ilman vastasanoja vaikea muutenkaan vinkata.kaivoin tuolta vanhan vinkin esille ja en kyllä löydä
Ilahtuisin vihjeistä Kiitos!!
Steven Spielberg ruutuun:
ja sitten a - t -vihjesanasta 4 +6 vasemalla? --- katso imdb:stä
mulla puuttuu greasestaMä pääsin pahkikseen sieltä grease-ruudusta alareunasta vasemmalle lähtevän ketjun kautta. Se koukkaa brittikomediassa heti alas pahkikseen.
Onko sulla koko se yläreuna täysi? Mulla puuttuisi vielä vaikka mitämulla puuttuu greasesta
tuh... 7 --- tee tästä prinsessa
sal.. 10
jou.. 6+3+3+3
sto.. cha.. 5 vasemmalla
kattoin listan aina visual effecteihin asti ja en löytänyJoo, siellä se on kun katsoo koko sen pitkän listan. Nimi siis kyseessä. Ilman vastasanoja vaikea muutenkaan vinkata.
toi tan... puuttuu iteltäki (en oo ees miettiny vielä)Onko sulla koko se yläreuna täysi? Mulla puuttuisi vielä vaikka mitä
D.Z ja S.O. välinen 6+6 kappale elokuvan soudtrackilta
Fla ja mu välinen 10 irene cara
sal 6+6 (ja se 10 kans) vastasana suomeksi
tan 10
noin niinkun esimerkiksi.
No se on näemmä just siellä visual effecteissäkattoin listan aina visual effecteihin asti ja en löytäny
Hei,No se on näemmä just siellä visual effecteissä
sanotaanko että ku näet sen nimen niin tulee semmonen ahaa elämys, että miksen tota aiemmin huomannu (iteki selasin sen listan kahteen kertaan ennenku hoksasin)Hei,
Voitko vinkata vaikka nimikirjaimet, tai anna vaikka etunimi tai onks mies vai nainen, oo niin kiltti. Olen nyt 2 kertaa kelannut ja copy-paste;nnut myös visual effect-listan läpi. Ja oon tota kirottua etsinyt nyt pari päivää. En pääse seuraavaan ruuttun. Tuun hulluksi, että jos sulle kelpaa niin mulle kelpaa nyt vaikka se ihan suoraan sanottuna (vaikkei kuulu tapohin tietyskikään).
Suur kiitos!sanotaanko että ku näet sen nimen niin tulee semmonen ahaa elämys, että miksen tota aiemmin huomannu (iteki selasin sen listan kahteen kertaan ennenku hoksasin)
mutta on siis mies ja tutkii kaverinsa kanssa urbaanilegendoja tv-ohjelmassa