relaatio 79

• Viestiketjun aloittaja sannisanni
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Alkusanast 18+6 vinkki oli suomalaisen huumoriryhmän elokuva, mutta en ole sellaista mistään löytänyt vastasana auttais kummasti... palindromeista tulee mieleen tää huumoriryhmä

SIIS TÄ ? On tehnyt kaksi minisarja AV valvooja muistelee
Kumpikaan ei käy ! Miten ihmeessä te löydätte tässä mitään. Aina oon pysynyt muiden mukana ja nyt on vaan 45 sanaa

???
Alkusanast 18+6 vinkki oli suomalaisen huumoriryhmän elokuva, mutta en ole sellaista mistään löytänyt vastasana auttais kummasti... palindromeista tulee mieleen tää huumoriryhmä

Kumpikaan ei käy ! Miten ihmeessä te löydätte tässä mitään. Aina oon pysynyt muiden mukana ja nyt on vaan 45 sanaa
Jos sä oot keksinyt sen AV:n, ni laita se sana esim. imdb:n hakuun niin ainakin löytyy. :)

PAHKASIKA:
pääsanasta 5+7+6 ja 5+12+12
pah 10 (pääsanasta ylävasemmalle)

KARI PEITSAMO:
pääsanasta ylös 4+5
kol nai 4+9+6+6
gam 9

KOUKKU:
pääsanasta 11 alas
J.K. 6+1+6+4+2

sannisanni

no ihan on oikea ryhmä sulla, ota keskussana kaveriksi ja taivuta tai googlaa niistä niin pitäis löytyä

vierailija
Tahkoan vasta ekassa ruudussa...
Ser..Pro..7+7+12 ei ainakaan suomenkielisessä wikissä oo, pitääkö tässä alata kääntämään enkunkielisestä ? ei hyvä
ans.. kel 3+8
yö pitkä jatko (kirja, levy, biisi, elokuva, sanonta ??)
annak ja oneg välinen 6+6 (ainoa googlella löydetty sopiva sana ei sovi. Mikä ihme tämäkin voi olla?)

Jos sä oot keksinyt sen AV:n, ni laita se sana esim. imdb:n hakuun niin ainakin löytyy. :)

PAHKASIKA:
pääsanasta 5+7+6 ja 5+12+12
pah 10 (pääsanasta ylävasemmalle)

KARI PEITSAMO:
pääsanasta ylös 4+5
kol nai 4+9+6+6 yks tunnetuimpia biisejä... mut poika nauroi, lauloi ja joi ;)
gam 9

KOUKKU:
pääsanasta 11 alas
J.K. 6+1+6+4+2
muita ei oo.. pahkasikaki edelleen kiinni

Tahkoan vasta ekassa ruudussa...
Ser..Pro..7+7+12 ei ainakaan suomenkielisessä wikissä oo, pitääkö tässä alata kääntämään enkunkielisestä ? ei hyvä tarvit vastasanan että saat tän
ans.. kel 3+8 biisi
yö pitkä jatko (kirja, levy, biisi, elokuva, sanonta ??)
annak ja oneg välinen 6+6 (ainoa googlella löydetty sopiva sana ei sovi. Mikä ihme tämäkin voi olla?)
noi kaks oli

Tahar61
No se on näemmä just siellä visual effecteissä :D
Hei,
Voitko vinkata vaikka nimikirjaimet, tai anna vaikka etunimi tai onks mies vai nainen, oo niin kiltti. Olen nyt 2 kertaa kelannut ja copy-paste;nnut myös visual effect-listan läpi. Ja oon tota kirottua:devil: etsinyt nyt pari päivää. En pääse seuraavaan ruuttun. Tuun hulluksi, että jos sulle kelpaa niin mulle kelpaa nyt vaikka se ihan suoraan sanottuna (vaikkei kuulu tapohin :whistle: tietyskikään). :)

Hei,
Voitko vinkata vaikka nimikirjaimet, tai anna vaikka etunimi tai onks mies vai nainen, oo niin kiltti. Olen nyt 2 kertaa kelannut ja copy-paste;nnut myös visual effect-listan läpi. Ja oon tota kirottua:devil: etsinyt nyt pari päivää. En pääse seuraavaan ruuttun. Tuun hulluksi, että jos sulle kelpaa niin mulle kelpaa nyt vaikka se ihan suoraan sanottuna (vaikkei kuulu tapohin :whistle: tietyskikään). :)
sanotaanko että ku näet sen nimen niin tulee semmonen ahaa elämys, että miksen tota aiemmin huomannu (iteki selasin sen listan kahteen kertaan ennenku hoksasin) :D
mutta on siis mies ja tutkii kaverinsa kanssa urbaanilegendoja tv-ohjelmassa

SSTT
Grease-ruudussa
sal... jatkot 8 ja 10, ei ole vastasanoja. Sekä Jo.... lähtevät 5+6 ja 6+3+3+3
Systeemissä
M....m.... lähtevä 5+10.
Pääsanasta 7
M.....m.... lähtevät 9+6 ja 8
Kiin.... lähtevät 10 ja 5+7
Vi.... P.... lähtevät 8+2+4
Ja sek.... lähtevä 7+5

Yhteistyössä