Hui kuulostaa pahalta! Kävitkö lekurissa jo?Hengittäminen on raskasta, verenpurkaumia ,kramppeja ja kouristuksia, rytmihäiriöitä, nielemisvaikeuksia ja henki pihisee.
Hui kuulostaa pahalta! Kävitkö lekurissa jo?Hengittäminen on raskasta, verenpurkaumia ,kramppeja ja kouristuksia, rytmihäiriöitä, nielemisvaikeuksia ja henki pihisee.
Juu. Sain buranaa ja relaksantteja rintarangan jumiumaan.Hui kuulostaa pahalta! Kävitkö lekurissa jo?
Voiko lihasjumista tulla tuommoisia oireita? Onko ne lääkkeet auttanut?Juu. Sain buranaa ja relaksantteja rintarangan jumiumaan.
että sait aivan buranaa ja mobilaattia (sitähän mekin tyttöjen kanssa aina laitetaan)Juu. Sain buranaa ja relaksantteja rintarangan jumiumaan.
Mä olen tosta ihan samaa mieltä. Maailmassa on liikaa ahkeria hölmöjä jotka kyl näyttää tekevän gauheesti mut yleensä joku muu joutuu paikkaamaan vahingot.Ei kannata, jää kotia
Mä saan mobilatista ja mikä se toinen on -tahmasta ihottumaa. Nää oli jotain pilsuja....että sait aivan buranaa ja mobilaattia (sitähän mekin tyttöjen kanssa aina laitetaan)
on prkl noi lääkärit aika velhoja
niinkö näkyy niin mää en tajua lääketieteestä ja lääkkeistä enempää kuin siat NeuvostoliitostaMä saan mobilatista ja mikä se toinen on -tahmasta ihottumaa. Nää oli jotain pilsuja....
Soitat humppaa? Mitä soitinta? Kiinnostaa.Mä olen tosta ihan samaa mieltä. Maailmassa on liikaa ahkeria hölmöjä jotka kyl näyttää tekevän gauheesti mut yleensä joku muu joutuu paikkaamaan vahingot.
Yks äänentoistoyrittäjä aikanaan kirjoitti olevansa niin saatanan laiska et hän ei tasan tarkkaan suostu raahaamaan lauteille mitään tarpeetonta. Ja firmansa toimii tossa kyllä ihan terveellä pohjalla.
Meil oli tos kesällä humpansoittajien kokoontumisajot. Hänen firmansa sponnssasi sinne tekniikan. Siin ei tosiaan ollu mitään tarpeetonta. Mut kaikki mahdollinen ja mahdoton tarvittava oli. Alkaen vikavirtasuojatusta sähköpääkeskuksesta.
Jos joskus tarttet äänentoistopalvelua, niin Torvinen showpalvelu Hämeenlinnassa saa mun äänen koska vaan. Vaik kuinka sanoo itteään laiskaksi.
Haluatko sä poistaa nikkisi?Meneeköhän toi modemamma-sähköpostiosote oikeesti mihinkään? Nikin poistamisessa ei kai oikeesti pitäs kestää yli kuukausi?
Mutta mun kirjotukset näkyy?. Mä en jaksa enää joka päivä kuulla että mulla on vaihdevuodet, näytän vanhalta, tai että mulla on kierot silmät. Ei vaan jaksa. Kun on ihan sama mitä kirjotan niin jostain joku vääntää aina.Haluatko sä poistaa nikkisi?
Helpommin se sujuu niin että klikkaat vaan kaikki toiminnot sallituiksi vain niille joiat seuraat. Sit susta ei näyenempää muille kuin mitä sulle näkyy minusta. Kurkkaas vaikka.
Perille tuli! En vaan suostu poistamaan nikkiäsi, koska olet tämän palstan suola!Meneeköhän toi modemamma-sähköpostiosote oikeesti mihinkään? Nikin poistamisessa ei kai oikeesti pitäs kestää yli kuukausi?
No et helvetissä anna noille kiusaajille periksi!Mutta mun kirjotukset näkyy?. Mä en jaksa enää joka päivä kuulla että mulla on vaihdevuodet, näytän vanhalta, tai että mulla on kierot silmät. Ei vaan jaksa. Kun on ihan sama mitä kirjotan niin jostain joku vääntää aina.
Ei ne lopeta vaikka ei kommentoisikaan mitään. Pitäisi olla kommentoimatta isolle puolelle mitään, sitten ehkä ne lopettaisi muutaman kuukauden kuluessa. En voisi vastailla sinne mitään. Ei sitä vaan kukaan tervekään ihminen jaksa joka päivä kuulla olevansa eitoivottu.No et helvetissä anna noille kiusaajille periksi!
Jätät kommentoimatta ja tulet tänne kivaan ketjuun pulisemaan muita.
äläpä muuta viserrä, samasta syystä oon ite lakannu kirjottamasta mustana tonne isommalle puolenEi ne lopeta vaikka ei kommentoisikaan mitään. Pitäisi olla kommentoimatta isolle puolelle mitään, sitten ehkä ne lopettaisi muutaman kuukauden kuluessa. En voisi vastailla sinne mitään. Ei sitä vaan kukaan tervekään ihminen jaksa joka päivä kuulla olevansa eitoivottu.
Voit sä tuolla puolella silti puhella. Jätä vaan vittuilut kommentoimatta. Ei ne (todennäköisesti ei ainakaan kokonaan terveet) vittuilijat iäti viitsi kun eivät saa minkäänlaista reaktiota aikaan.Ei ne lopeta vaikka ei kommentoisikaan mitään. Pitäisi olla kommentoimatta isolle puolelle mitään, sitten ehkä ne lopettaisi muutaman kuukauden kuluessa. En voisi vastailla sinne mitään. Ei sitä vaan kukaan tervekään ihminen jaksa joka päivä kuulla olevansa eitoivottu.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.äläpä muuta viserrä, samasta syystä oon ite lakannu kirjottamasta mustana tonne isommalle puolen
siitä huolimatta aika ajoin joku kokee asiakseen käydä vittuilemaan
Oikeesti tosi ärsyttävää kun joskus ois kiva vaan puhua jotain ihan yhdentekevää, vaikka karvojen ajelusta, niin joku tulee siihen mäkättämään jostain hormoonihäiriöitä... Tai jos ruuasta haluis puhua, niin joku tulee siihen huutamaan jotain ihme juttua kuinka myrkytän itseäni sokerilla. Tai ei sen tarvii edes löyhästi liittyy keskusteluun, mut kyl ne keksii. Menee muiltakin keskustelut ihan piloille. Mä en usko että kaikki karvakeskustelussa olevat haluu pohtia onko 35 vuotiaalla vaihdevuodet.äläpä muuta viserrä, samasta syystä oon ite lakannu kirjottamasta mustana tonne isommalle puolen
äläpä muuta viserrä, samasta syystä oon ite lakannu kirjottamasta mustana tonne isommalle puolen
Mutta ainoastaan rekiseröityneille. Te harmaat voitte joka päivä alottaa uuden ilkeilyn ja sitten itkee kun teille ollaan niin ilkeitä ihan suotta ja kun ollaan niin ennakkoluulosia.Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Ei ainaskaan täs ketjussa sua kukaan kiusaa?Ei ne lopeta vaikka ei kommentoisikaan mitään. Pitäisi olla kommentoimatta isolle puolelle mitään, sitten ehkä ne lopettaisi muutaman kuukauden kuluessa. En voisi vastailla sinne mitään. Ei sitä vaan kukaan tervekään ihminen jaksa joka päivä kuulla olevansa eitoivottu.
Mutkun sekin on ihan typerää jos siksi alkaa vittuilemaan. Eihän ois mitään järkeä olla täällä jos kaikki olisivat asioista samaa mieltä. Ei olisi keskustelua lainkaan!määhän oon ollu aina niin siivosti että ei voi sanoo että niin metsä jne
tosin täytyy tunnustaa että kaikki mun mielipiteet ei oo lähelläkään palstan valtavirtaa
sanoppa muuta mutta tuolla isommalla puolen se aina tuppaa menemään siihen että kun argumentit loppuu niin alkaa nimittelyMutkun sekin on ihan typerää jos siksi alkaa vittuilemaan. Eihän ois mitään järkeä olla täällä jos kaikki olisivat asioista samaa mieltä. Ei olisi keskustelua lainkaan!