The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Siis tavallaan diagnoosi oli ihan oikea! Kiropraktikko sai mut kuntoon kolmen käynnin ja relaksanttien avulla.

Mutta toi kurkkuongelma ei kadonnut. Eivätkä krampit. Eivätkä muut luettelemani vaivat.

Ei kannata, jää kotia(y)
Mä olen tosta ihan samaa mieltä. Maailmassa on liikaa ahkeria hölmöjä jotka kyl näyttää tekevän gauheesti mut yleensä joku muu joutuu paikkaamaan vahingot.

Yks äänentoistoyrittäjä aikanaan kirjoitti olevansa niin saatanan laiska et hän ei tasan tarkkaan suostu raahaamaan lauteille mitään tarpeetonta. Ja firmansa toimii tossa kyllä ihan terveellä pohjalla.

Meil oli tos kesällä humpansoittajien kokoontumisajot. Hänen firmansa sponnssasi sinne tekniikan. Siin ei tosiaan ollu mitään tarpeetonta. Mut kaikki mahdollinen ja mahdoton tarvittava oli. Alkaen vikavirtasuojatusta sähköpääkeskuksesta.

Jos joskus tarttet äänentoistopalvelua, niin Torvinen showpalvelu Hämeenlinnassa saa mun äänen koska vaan. Vaik kuinka sanoo itteään laiskaksi.

Mä olen tosta ihan samaa mieltä. Maailmassa on liikaa ahkeria hölmöjä jotka kyl näyttää tekevän gauheesti mut yleensä joku muu joutuu paikkaamaan vahingot.

Yks äänentoistoyrittäjä aikanaan kirjoitti olevansa niin saatanan laiska et hän ei tasan tarkkaan suostu raahaamaan lauteille mitään tarpeetonta. Ja firmansa toimii tossa kyllä ihan terveellä pohjalla.

Meil oli tos kesällä humpansoittajien kokoontumisajot. Hänen firmansa sponnssasi sinne tekniikan. Siin ei tosiaan ollu mitään tarpeetonta. Mut kaikki mahdollinen ja mahdoton tarvittava oli. Alkaen vikavirtasuojatusta sähköpääkeskuksesta.

Jos joskus tarttet äänentoistopalvelua, niin Torvinen showpalvelu Hämeenlinnassa saa mun äänen koska vaan. Vaik kuinka sanoo itteään laiskaksi.
Soitat humppaa? Mitä soitinta? Kiinnostaa.

Haluatko sä poistaa nikkisi?

Helpommin se sujuu niin että klikkaat vaan kaikki toiminnot sallituiksi vain niille joiat seuraat. Sit susta ei näyenempää muille kuin mitä sulle näkyy minusta. Kurkkaas vaikka.
Mutta mun kirjotukset näkyy?. Mä en jaksa enää joka päivä kuulla että mulla on vaihdevuodet, näytän vanhalta, tai että mulla on kierot silmät. Ei vaan jaksa. Kun on ihan sama mitä kirjotan niin jostain joku vääntää aina.

Mutta mun kirjotukset näkyy?. Mä en jaksa enää joka päivä kuulla että mulla on vaihdevuodet, näytän vanhalta, tai että mulla on kierot silmät. Ei vaan jaksa. Kun on ihan sama mitä kirjotan niin jostain joku vääntää aina.
No et helvetissä anna noille kiusaajille periksi!

Jätät kommentoimatta ja tulet tänne kivaan ketjuun pulisemaan muita.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
No et helvetissä anna noille kiusaajille periksi!

Jätät kommentoimatta ja tulet tänne kivaan ketjuun pulisemaan muita.
Ei ne lopeta vaikka ei kommentoisikaan mitään. Pitäisi olla kommentoimatta isolle puolelle mitään, sitten ehkä ne lopettaisi muutaman kuukauden kuluessa. En voisi vastailla sinne mitään. Ei sitä vaan kukaan tervekään ihminen jaksa joka päivä kuulla olevansa eitoivottu.

Ei ne lopeta vaikka ei kommentoisikaan mitään. Pitäisi olla kommentoimatta isolle puolelle mitään, sitten ehkä ne lopettaisi muutaman kuukauden kuluessa. En voisi vastailla sinne mitään. Ei sitä vaan kukaan tervekään ihminen jaksa joka päivä kuulla olevansa eitoivottu.
äläpä muuta viserrä, samasta syystä oon ite lakannu kirjottamasta mustana tonne isommalle puolen

siitä huolimatta aika ajoin joku kokee asiakseen käydä vittuilemaan

• Tykkää
Reactions: famipala
Voit sä tuolla puolella silti puhella. Jätä vaan vittuilut kommentoimatta. Ei ne (todennäköisesti ei ainakaan kokonaan terveet) vittuilijat iäti viitsi kun eivät saa minkäänlaista reaktiota aikaan.

Mun mielestä on kiva kun sä olet yhä täällä. :love:

• Tykkää
Reactions: famipala ja ruuttis
äläpä muuta viserrä, samasta syystä oon ite lakannu kirjottamasta mustana tonne isommalle puolen

siitä huolimatta aika ajoin joku kokee asiakseen käydä vittuilemaan
Oikeesti tosi ärsyttävää kun joskus ois kiva vaan puhua jotain ihan yhdentekevää, vaikka karvojen ajelusta, niin joku tulee siihen mäkättämään jostain hormoonihäiriöitä... Tai jos ruuasta haluis puhua, niin joku tulee siihen huutamaan jotain ihme juttua kuinka myrkytän itseäni sokerilla. Tai ei sen tarvii edes löyhästi liittyy keskusteluun, mut kyl ne keksii. Menee muiltakin keskustelut ihan piloille. Mä en usko että kaikki karvakeskustelussa olevat haluu pohtia onko 35 vuotiaalla vaihdevuodet.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä