Ala laulaa niin tunnelma löytyy! Linja-autossa on tunnelmaa, linja-autossa matka ratkeaa..Mä istun bussissa.
Tääl ei oo minkäänlaista tunnelmaa, vaikka jossain laulussa niin valehtelevat.
En varmaa päästä siitä irti ollenkaan jos sen syliini saan.Odotappa kun näet vauvan
Voi meitä neitejä, kun höpötellään säästä. Mutta muistaakseni viime marraskuu oli superankea. Siitä tehtiin uutisjuttukin. Koko kuukauden aikana aurinkoa oli vain jotain kymmennenkö tuntia vai paljon se oli?
sama täällä. taidan ottaa pienet unet välillä.Mulla on tylsää. Tyl-sää!
Onhan ne niin lutuisia silloin ihan pienenäEn varmaa päästä siitä irti ollenkaan jos sen syliini saan.
Ens viikolla sit varmaan joku päivä, jos nyt kaikki sujuu hyvin ja pääsevät ihan normaalisti kotiin parin päivän jälkeen
mee lappiinMä istun bussissa.
Tääl ei oo minkäänlaista tunnelmaa, vaikka jossain laulussa niin valehtelevat.
Tuon kannalta tietysti EI.Eeeijeijeijei vielä lunta eikä pakkasta etelään ainakaan viikkoon! Muuten mä teen konkurssin.
Mä huomasin kanssa. Meille on tulossa apupataljoona maanantaina tai tiistaina. Siitä kun saisi edes pari päivää tehtyä täysillä niin ois työmaa kutakuinkin kasassa. Muutama sentti luntakaan ei tapa mut jos maa vetää umpiroutaan niin voi kakki.Tuon kannalta tietysti EI.
Ens viikolle kyllä 10vrk:n ennuste näyttäis tänne +2 ja lumihiutaleen kuvaa muutamana päivänä.
Ei sitä pakkasta varmaan vielä niin tule että maa routaan menisi.Mä huomasin kanssa. Meille on tulossa apupataljoona maanantaina tai tiistaina. Siitä kun saisi edes pari päivää tehtyä täysillä niin ois työmaa kutakuinkin kasassa. Muutama sentti luntakaan ei tapa mut jos maa vetää umpiroutaan niin voi kakki.
Ei kannata, jää kotiaMun pitäis alkaa suunnitella töihin lähtöä tässä pikkuhiljaa. Menee varmaan melkosissa vaaleanpunaisissa tunnelmissa koko työpäivä