omituinen höpöttäjäMä höpötän täällä itsekseni näköjään
Sasseomituinen höpöttäjä
Täällä on ihan pilvistä.aurinko paistaa. suoraan puusilmään.
Pilvistä täytyykin laittaa pari kuvaa mitä otin aamulla kun aurinko nousi.aurinko paistaa. suoraan puusilmään.
Just! Ja sit kun sattuu epätasapainoinen pyykkisatsi koneeseen, suunnittelee kone linkouksen alussa uloslähtöä ja ne kaikki tavarat lentävät lattialle...Mulla oli ennen päältä täytettävä 5kg pesukone ja aattelin aina, että emmä halua edestä täytettävää, mut nyt sitte ku oltiin siellä pesukoneostoksilla äidin kanssa nii nythän mulla sitte on edestä täytettävä 7kg kone, enkä kyllä pois enää vaihtaisi. Ainut huono puoli tossa on se, että siihen koneen päälle kertyy helposti kaikkea tavaraa
Odotappa kun näet vauvanVoi vauvakuvaspämmi. Mun sydän pakahtuu, eikä itkukaa oo kaukana.
Keitetäänkö kahvit?Noniin. Herääminen otto kaksi. Näin todella hullua ja omituista unta, mutta ei siitä sen enempää. Nyt on nukuttu yhteensä kuus tuntia pienissä pätkissä.
Jeps! Nyt on toiset aamukahvit paikallaan!Keitetäänkö kahvit?
KolmannetJeps! Nyt on toiset aamukahvit paikallaan!
Sentään sumu on tunnelmallisempi kuin pilvet. Mut olis sitä isoa Aatakin välillä kiva nähä. Lokakuu oli kyllä mun mielestä poikkeuksellisen aurinkoinen.Pilvisyyden lisäksi tulee nyt joku sumukin vielä.
Aurinkoa ei taida tällä viikolla näkyä
Ankeeta siltiSentään sumu on tunnelmallisempi kuin pilvet. Mut olis sitä isoa Aatakin välillä kiva nähä. Lokakuu oli kyllä mun mielestä poikkeuksellisen aurinkoinen.
Voi meitä neitejä, kun höpötellään säästä. Mutta muistaakseni viime marraskuu oli superankea. Siitä tehtiin uutisjuttukin. Koko kuukauden aikana aurinkoa oli vain jotain kymmennenkö tuntia vai paljon se oli?Ankeeta silti
*kaipaa aurinkoa*
Ihan nätti ja kiva oli joo lokakuu kun aurinko paistoi suht paljon