The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla oli ennen päältä täytettävä 5kg pesukone ja aattelin aina, että emmä halua edestä täytettävää, mut nyt sitte ku oltiin siellä pesukoneostoksilla äidin kanssa nii nythän mulla sitte on edestä täytettävä 7kg kone, enkä kyllä pois enää vaihtaisi. Ainut huono puoli tossa on se, että siihen koneen päälle kertyy helposti kaikkea tavaraa :D

• Tykkää
Reactions: famipala
Mulla oli ennen päältä täytettävä 5kg pesukone ja aattelin aina, että emmä halua edestä täytettävää, mut nyt sitte ku oltiin siellä pesukoneostoksilla äidin kanssa nii nythän mulla sitte on edestä täytettävä 7kg kone, enkä kyllä pois enää vaihtaisi. Ainut huono puoli tossa on se, että siihen koneen päälle kertyy helposti kaikkea tavaraa :D
Just! Ja sit kun sattuu epätasapainoinen pyykkisatsi koneeseen, suunnittelee kone linkouksen alussa uloslähtöä ja ne kaikki tavarat lentävät lattialle...

Eilen laitoin pesukoneen päälle ja hetken päästä ihmettelin mikä ihme piippaa jossain.
Ajattelin että on palovaroitin joka varoittaa patterin loppumisesta. Sitten muistin etten ollut avannut vesihanaa :oops:
Taisi olla ollut jotain 10-15min jo päällä :D

Spencer Hastings
HA. Tilasin uudenlaisia mattoja saunaan, ne on sellasia että niistä voi irrottaa paloja ja liittää yhteen mihin muotoon haluaa. No yhdessä saunassa pidin kahta mattoa käytännön syistä erillään, kunnes yks tollo keksi että niitä voi liittää yhteen. Laitoin lapun, että loppuu matoilla askartelu mut ei auttanu. Sit otin toisen maton pois, niin nyt se ääliö oli napsassu jäljellä olevasta matosta erilleen pienen pätkän ja asetellu sen sinne lattialle. Otin sen palan pois myös, ja nyt katon kuinka pitkälle se maton pätkiminen menee. Mulla on varastossa yksi vanhempi kokonainen matto, vien lopuksi sen sinne, mut kattellaan nyt mitä projekteja siellä on maanantaina toteutettu :D

Olipa pitkä selitys turhasta työasiasta. Ihana syksyinen ilma ja kolmas paastopäivä. Kohta iskee se pirihalluvaihe.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä