Meilloli pakkasta aamulla. Reilu aste!Huomenta! Oli kylmä juu, kun minä lähdin aamulla töihin
Jokohan se kohta viskois lunta.
Meilloli pakkasta aamulla. Reilu aste!Huomenta! Oli kylmä juu, kun minä lähdin aamulla töihin
Mun kuva.Mitä tossa pitäis näkyä?
Eläpä karkaa mihkää!Hyvää huomenta.
Vauva
Ei mulla muuta.
täällä laski nollaan ja alko sataa LUNTAMeilloli pakkasta aamulla. Reilu aste!
Tuleva kummityttö synty tossa 6 aikaa aamulla ja mitä söpöjä kuvia mä sain. En kestäEläpä karkaa mihkää!
Alahan selittää!
JooMeilloli pakkasta aamulla. Reilu aste!
Nii, että vettä mulle tänne vetelään!Joo
Odotettavissa huomisaamuun asti:
Maan eteläosassa:
Pilvistyvää ja päivällä lännestä alkaen monin paikoin vesisadetta. Yöllä enimmäkseen poutaa ja pilvipeite repeilee paikoin. Päivän ylin lämpötila +3...+7 astetta, lauhinta lounaassa. Yön alin lämpötila -1...+3 astetta. Enimmäkseen heikkoa tuulta.
Maan keskiosassa sekä Pohjois-Pohjanmaan länsiosassa:
Lännessä aluksi paikoin selkeää, muuten pilvistä tai melko pilvistä ja Pohjois-Karjalassa sekä Pohjois-Pohjanmaalla monin paikoin vesi-, räntä- tai lumisadetta, joka heikkenee päivän aikana. Muualla enimmäkseen poutaa. Päivän ylin lämpötila +1...+4, yön alin -1...+2 astetta. Enimmäkseen heikkoa tuulta.
Kainuussa, Koillismaalla ja Lapissa:
Pilvistä ja monin paikoin lumi- tai räntäsadetta, joka päivän aikana vähitellen heikkenee. Lämpötila +1...-5 astetta, Itä- ja Pohjois-Lapissa paikoin alempi. Heikkoa tai kohtalaista idänpuoleista tuulta.
no mitä muuta sieelä muka yleensä ruukaa tullaNii, että vettä mulle tänne vetelään!
Ei oltu viime talvena suksien päällä lainkaan.no mitä muuta sieelä muka yleensä ruukaa tulla
muistini mukaan tsadissa ei ole talvea vaan siellä on 4kk mittainen marraskuu
eiks jossain isossa hallissa ole liian vilposaa siihen touhuun?Ei oltu viime talvena suksien päällä lainkaan.
Onneks Kivikossa on halli missä voi käydä kuksimassa jos ihan hirveenä käy himottaa.
No kyllä siinä lämmin tulee kun oikein huolella sauvoo menemään.eiks jossain isossa hallissa ole liian vilposaa siihen touhuun?
Paitsi että siellä mennään possujunassa toisen kantapäilläNo kyllä siinä lämmin tulee kun oikein huolella sauvoo menemään.
mulle näkyy semmonen kahville perso pöllö (eli lipsutin ihte)Taas näkyy vaan joku laatikko eikä kuvaa
Vahingossa voi sauvalla vähän huitasta.Paitsi että siellä mennään possujunassa toisen kantapäillä
Ihanaa!Tuleva kummityttö synty tossa 6 aikaa aamulla ja mitä söpöjä kuvia mä sain. En kestä
Oon hypistelly niitä viimiset 8kk joIhanaa!
Kohta pääsee kaupoille hypistelemään pieniä, söpösiä vaatteita.