Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itseasiassa kun tänään taas hain se oli tarjouksessa, laatikko 60,- ja purkki 22,- ja se on 2-3ks kuukaudeks. Mulla vaan se meni viimeksi liian nopeasti kun äiti käytti sen kanssa ja sitten pikkupoika rikonut vahingossa ne vielä kaupan päälle.Näyttää kalliilta.
Mulla kuivuu kyllä iho jos en rasvaa, kesälläkin. Käytän body shopin vartalovoita vartalolle. Naamaan laitan porkkanaöljyä ja jotain bodyshopin aloe vera naamavoidetta. Nyt talvisin laitan välillä kavoihin apteekin hajustamatonta a-vitamiinivoidetta.
Ovatko hyviä?Joo kuivuu mulla kesäisinkin. Käytän jojoba- ja muita kasvoöljyjä.
On ne joo. Ei tuki ihohuokosia ja aiheuta näppylöitä. Mutta ne haisee pahalle.Ovatko hyviä?
Mun likalla on atooppinen iho ja kuiva aina. Sille ei vaan sovi ku erisan, ceridal ja yks apteekista saatava ihoöljy jonka nimeä en nyt muista. Duocorttia kokeili ny kesällä ja siitä ei tullu oireita. Mutta suurin osa herkkäihoisille tarkoitetuista tuotteistakaan ei jostain syystä käy, kirvelee, polttaa ja nousee ihottuma. Onko muilla atoopikoilla tälläistä?
Vihdoinkin joku jolla on samaa kuin mulla ja tyttärelläni. Juuri väänsin kättä tyttären perusrasvoista kun tarvitsin uuden repeptin ei meinannut lääkäri millään uskoa ettei meille sovi essex vaan tarvitaan Agualan Duo. Meillä käy tuo keltainen Agualan Duo, Erisan ja Cediral paljon muita en uskalla enää edes kokeilla. Sama juttu esim saippuoiden kanssa ainoa halvempi joka tuntuu tällä hetkellä sopivan on palmoliven milk&honey. Tyttö käyttää Dermosilia itse en raskisi.
Mielenkiintoista. Kertoisitko hiukan lisää käyttämästäsi manteliöljystä (tuotenimi?) sekä kahvilla kuorimisesta?Mulla on atooppinen iho joka pysyy hyvänä ympäri vuoden, kun juon päivässä 3-4l vettä, rasvaan ihoni aamuin illoin manteliöljyllä (myös kasvot) ja kuorin ihon pari kertaa viikossa kahvilla (kosteuttaa hyvin ja poistaa mahdollisia ihottumakohtia).
Lisäksi pyrin syömään viikottain kalaa ja avokadon per päivä.
Joskus (lähinnä jos ilmasto muuttuu hetkessä radikaalisti) joutuu turvautumaan pika-apuna paikallisesti kortisoniin.
Harvoin onneksi.
Likalle ei käy myöskään agualan. Toisaalta saippuoiden kans ei oo niin tarkkaa mutta ihotautilääkärin suosituksesta käyttää lacto linea, ootteko kokeillu? Maksaa muistaakseni alle 3€ 500ml mutta ei saa joka kaupasta, täälä saa s-marketista ja halpa-hallista. Siinä on atoopikolle sopivampi ph, lääkärin mukaan.
Mun likalla on atooppinen iho ja kuiva aina. Sille ei vaan sovi ku erisan, ceridal ja yks apteekista saatava ihoöljy jonka nimeä en nyt muista. Duocorttia kokeili ny kesällä ja siitä ei tullu oireita. Mutta suurin osa herkkäihoisille tarkoitetuista tuotteistakaan ei jostain syystä käy, kirvelee, polttaa ja nousee ihottuma. Onko muilla atoopikoilla tälläistä?
Ei ole hajusteitaMulle ei välttämättä käy, koska ihoni oireilee välillä. Plus noihin on varmasti lisätty aimo annos hajusteita. Nivean rasvatkin on jo liian voimakkaasti haisevia.
Mielenkiintoista. Kertoisitko hiukan lisää käyttämästäsi manteliöljystä (tuotenimi?) sekä kahvilla kuorimisesta?
Teelusikka kookosrasvaa aamupuuroon, ei kuivu enää