Bannia Vauva-palstalta, siirryn tänne!

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On bannattu joskus ennenkin ja on kestänyt vuorokauden ja olen kyllä päässyt lukemaan ketjuja.

Nyt kuitenkin tulee access denied vain jos yritän päästä koko sivustolle. En pääse edes lukemaan artikkeleita.

Onko kokemusta? Onko banni lopullinen? Ei silti, että se varsinaisesti haittaisi, elämäni ei ole siitä kiinni. Ihmettelen, koska olen keskustelllut kuta kuinkin sääntöjen mukaan pikkuprovoilua toki olen harrastanut.

vierailija
Japjep, bannit sain minäkin enkä kirjoittanut mitään sellaista, että olisin bannit ansainnut. Sanotaanko nyt, että vauva-foorumi on tiukan sensuurin alainen ja yritänkin etsiä toista foorumia, jossa näin asia ei olisi.

vierailija
Mulla on ilmeisesti elinikäinen banni kun en pian 4 viikkoon ole päässyt lähellekään vauvasivuja. Enkä edes tiedä minkä takia. Tätä menoa niiltä loppuvat kommentoijat.

vierailija
Ha-ha! Tervetuloa kerhoon. Sain itse parit bannit vauvalla enkä sen jälkeen enää palannut sinne. Hyvä niin, eipä mene netissä roikkumiseen enää tolkuttomasti aikaa vaan ehtii tekemään paljon muuta. :)

vierailija
Itsekin jätin vauvan saatuani bannit jostain mystisestä syystä. No eipä se haittaa. Jätän ko. palstan mieluusti niille natsirasisteille ja naistenvihaajille, jotka tehtailevat sinne aloituksiaan (ja joihin modet ja vauvan toimitus ilmeisesti itsekin kuuluvat, koska mahdollistavat kyseisen kirjoittelun ja bannaavat muut).

vierailija
Sain äsken bannit, kun kommentoin erääseen laihutusta käsitelleeseen ketjuun :D Mitä ihmettä. Muuihin ketjuihin en ole kommentoinut ainakaan viikkoon, käynyt vain lukemassa

Yhteistyössä