ORPO määräsi, että mamuista ei saa puhua negatiivisesti. Suomi uusi Pohjois-Korea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Totta kai mä olen suvakki tällä palstalla koska en vihaa mamuja enkä lue mv"lehteä". Se nyt on selvä. En kuitenkaan elä missään punaviherkuplassa hipsterielämää punaviiniä siemaillen Helsingin kalliossa, vaan olen juntti joka elää junttien keskellä, mutta ei ole silti henkisesti invalidisoitunut eikä kiihkomikään minnekään päin.

Vaikea enää tietää tässä kahtiajakautuneessa finnimaassa, mikä sitä on, jos sen haluaisi tietää. Onneksi evvk.
Enhän minäkään vihaa mamuja saati ole mikään rasisti, vaikka luen mv-lehteä, ja kirjoitan omia mielipiteitä ja näkemyksiäni.

Mun mielestä sä oot kyllä melko kiihkee....:D

Enhän minäkään vihaa mamuja saati ole mikään rasisti, vaikka luen mv-lehteä, ja kirjoitan omia mielipiteitä ja näkemyksiäni.

Mun mielestä sä oot kyllä melko kiihkee....:D

Voi Blissu. Sä et ole ymmärtänyt. Jos sä et kannata tämänhetkistä maahanmuuttopolitiikka hinnalla millä hyvänsä, niin sähän viihaat kaikkia ulkomaalaisia ja olet punaniskajuntti.

Voi Blissu. Sä et ole ymmärtänyt. Jos sä et kannata tämänhetkistä maahanmuuttopolitiikka hinnalla millä hyvänsä, niin sähän viihaat kaikkia ulkomaalaisia ja olet punaniskajuntti.
Oonnyvvaan juonessa mukana, vielä mä tosta Luniksesta teen vaimon itelleni.:cool:

Oonnyvvaan juonessa mukana, vielä mä tosta Luniksesta teen vaimon itelleni.:cool:

a050.gif

Päässä alkaa vihlomaan. Unohdin jo syödäkin oikeaan aikaan. :cautious:
No, höh. *ottaa hellään haliin ja silitelee päätä*:love:
Meehhän syömään. Mä alan uurastamaan meille vähän vihreetä, että me saadaan se yhteinen piilopirtti joskus ostettua.:love:

• Tykkää
Reactions: Lunatic
Mamut tehneet tänä vuonna yli 60 murhaa, tappoa, raiskausta, mummon ryöstöä, tappelua jne ja suhteutettuna suomalaisten määrään, suomalaisten olisi pitänyt tehdä 800 kpl vastaavanlaisia rikoksia. Edes suavkki ei saa kasaan niin monta kantistenn tekemää rikosta 10 kuukaudessa.

Busted

Ainakaan et päde sillä täällä ja väitä, että olet ainoa joka pääsee taivaaseen ja tuntee Jumalan.
noh mä hyväksyin isän nykyään olo ku jodalla kaikki näkee niin selkeesti että ei voi ollaku kiitollinen. sillä ei ole mitään tekemistä kirkkojen kanssa mut kun vaistol meen se vie mut tilanteisiin ja olen onnellinen . hulluinta on et mä rakastan teitä kaikkia. kelatkaa sitä läppää mä vedin täyttä vauhtii alamäkeen kaaduin mut millei ennen maata nostin pääni ylöspäin ja ei kolahtanu maahan usko itseensä on vahva . se sana mihin hukuttauduin oli rakkaus siinä mulla on hyvä olla täydellinen rauha jos saavutat sen et eristä erilailla olevii. lisäks selvität ne kaikki ongelmat ja elät vapaana jälleen kerran. omituista luovuin maallisesta ja sain kaiken :) rakkaus oli isän tahto.

Mamut tehneet tänä vuonna yli 60 murhaa, tappoa, raiskausta, mummon ryöstöä, tappelua jne ja suhteutettuna suomalaisten määrään, suomalaisten olisi pitänyt tehdä 800 kpl vastaavanlaisia rikoksia. Edes suavkki ei saa kasaan niin monta kantistenn tekemää rikosta 10 kuukaudessa.

Busted
Suvakit yllättäen hiljaa:sneaky::sneaky:
Noista yli 80 uutisoidusta rikoksesta linkit tai kuvakaappaus lehdestä löytyy....