Hyvää huomenta ja Pitsille erikseen huomenta. Heräsin 5.06. Suihku, syöty ja nyt tovi kahvikupposen kanssa ennen kirmaamista dösärille.
Ihan oot ollut asiallinen. Et oo taputellut pepulle etkä hyppinyt varpailleVoe helevettiläenen.
Joku on koko eilispäivän ja Majurin skalaa käyttääkseni myös koko eilispäivän käyttäny mun suutani ryyppäämiseen.
En uskalla kahlata ketjua taaksepäin saadakseni tietää onko nimimerkkini varjolla käyttäydytty huonosti. Mut jos olen taputellut jotakuta pepulle, niin sitä ei lasketa huonoksi käytökseksi, eihän?
Mikä siellä nyt näkyy? Itse näen kaksi erilaistaPalstauudistuksessa on kyl semmoinen riemu, et ny on Pitsillä avatar kohdallaan.
Mun mummo jolla on mirri sylissä.Mikä siellä nyt näkyy? Itse näen kaksi erilaista
Sit vaan toivotaan, että en myöskään laulanu.Ihan oot ollut asiallinen. Et oo taputellut pepulle etkä hyppinyt varpaille
That's me!Mun mummo jolla on mirri sylissä.
Et. Edes Punatukkaiselle tytölle ei kajahtanut ilmoille.Sit vaan toivotaan, että en myöskään laulanu.
Mitä sitä koko päivää tuhlaa nukkumiseenOisin saanut nukkua puoleen seiskaan joten heräsin viideltä
No voi pergaleese. Joku siis on käyttäny suutani pelkästään ryyppäämiseen eikä yhtään laulamiseen.Et. Edes Punatukkaiselle tytölle ei kajahtanut ilmoille.
Mummolla muuten oli todella kätevä tapa mirrien suhteen.That's me!
En o koskaan ollu siellä päinkään. Ja jos olin, niin kuva on lavastettu.Ak on käyttäytynyt ihan hyvin eilen. Ei tullut mitään pöytälaatikkorunojakaan.
Vihtakuvan laitoit.
Äläs nyt lavastuksesta puhu kun sua täällä jo naiseksikin jotkut epäilee.En o koskaan ollu siellä päinkään. Ja jos olin, niin kuva on lavastettu.
Toi tilanne korjataan heti.Ak on käyttäytynyt ihan hyvin eilen. Ei tullut mitään pöytälaatikkorunojakaan.
Vihtakuvan laitoit.
KaunisToi tilanne korjataan heti.
Ah, impeni lempien, empien
pystytti pylvästä ylvästä.
Tahtonsa taistolla, himolla, vaistolla
huopasi, sukelsi, sousi.
Jo pystyyn vain pylväs tuo nousi.
Ah, impeni lempien, empien
katseli tornia kornia.
Nyt hetkestä arasta toivoen parasta
hetkeksi hurmioon vaipui.
Vaan silloin mun tornini taipui.
Nyt impeni lempien, empien
lohdutti noloa oloa.
Suudelman antaen, vastuuta kantaen,
sanoen, vain sinut tahdon vaan,
ehkäpä huomenna uudestaan?
Saako avautua? Kiitos.Kaunis
Myös kauneutta ja mukavuutta. Itselläni on tapana juoda itseni kauniiksi ja muut mukaviksi.No voi pergaleese. Joku siis on käyttäny suutani pelkästään ryyppäämiseen eikä yhtään laulamiseen.
Tossahan on suuri riski, et hyvät viinat on menny ihan hukkaan.
Viinan käyttöohjeissahan lukee, et se saattaa aiheuttaa höveliä käytöstä ja hyvää laulutaitoa.
Eipä kai niitä aina tuosta vaan tule. Hölmöjä runoja en ole vielä huomannut.Saako avautua? Kiitos.
Mä joskus satun sille päälle et kirjoitan. Jolloin hölmöjä runoja saattaa syntyä tusina päivässä. Niistä suurin osa on iäksi kadonnut taivaan tuuliin tai bittiavaruuteen.
Mut mä tykkään leikkiä sanoilla. Ja sanat tykkää milloin niillä leikitään.