En huutanut, käytin vain voimasanojaÄlä huuda mulle, oon herkkä.
Ja vastasin epekille, en sulle
En huutanut, käytin vain voimasanojaÄlä huuda mulle, oon herkkä.
Hullu maailmaNo en ymmärrä miksi siteeraisi mua sellaisessa ketjussa, mihin aihepiiriin en ole koskaan mitään kommentoinut ja sit poistaisi sen ?
As a default setting, kiitos.
se ctrl+ säätö jää kyseiselle sivustolle, tosin isontaahan se muitakin jos haluaa että pelkästään vastatessa kirjaimet ovat kissan/pienen mäyräkoiran kokoisia.EI.
Vaan ylläpidon voimalla että muuttaisivat tekstifonttia kirjoittaessa
Ai nii Pitsille!En oo ollu sielläpäinkään. Sitäpaitsi noi möyhöt kasvoi jo tossa nurkalla kun tulin
Hattaran kuvia ja levollisia unia, ihana katti....vaan mä tassuttelen takaviistoon ja suuntaan kohti sinistä tähteä *huiskuttaa*
Uneksios lempeästi, herää onnellisena *pus*
Nääh, ei tuollain kun sitten koko sivu olisi turhan isona.se ctrl+ säätö jää kyseiselle sivustolle, tosin isontaahan se muitakin jos haluaa että pelkästään vastatessa kirjaimet ovat kissan/pienen mäyräkoiran kokoisia.
Niin, voishan olla sama fontti ja koko vastatessa kuin muutenkin.Nääh, ei tuollain kun sitten koko sivu olisi turhan isona.
Miks niiden piti tehdä hyvästä huono vastatessa/kirjoittaessa
Enkä mä ole ainut joka tuosta on sanonut, ketjun ulkopuolellakin tuosta on sanottu
*polkee lattiaa*
Niimpä, noin juuriNiin, voishan olla sama fontti ja koko vastatessa kuin muutenkin.
Ihan mahdollista että tunnette tai ainakin tiedätte toisenne. Tässä maassa on melko pienet piirit kumminkin. Vaikka toinen soittaa hunppaa ja toinen rokkenrollia.Ai nii Pitsille!
Voi olla että tunnen miehesi. Tai voi olla että hän tuntee minut. Ainaskin minut tunnistaa melko helposti.
Mä olen kolkytä vuotta soittanu harrastehunppaa ja nois pienissä piireissä mieheltä ensiksi kysytään, et ”mitä sä arvostat”. Vasta sen jälkeen kysytään että osaatko ehkä soittaa jotain.
Avointa piparia on kilsojen karttuessa tarjolla huonommallekin humpauttajalle, mut miehet punnitaan eri mitalla.
ääh, se on vaan laiska eikä jaksa alkaa enää säätämään...Ehkä hänellä on kotiluolassa jotain säilyttämisen arvoista, ei tartte tien päällä sählätä
Sä oot ihanan kannustavaääh, se on vaan laiska eikä jaksa alkaa enää säätämään
enkö ookki?Sä oot ihanan kannustava
ei mtnMitä täällä on taas tapahtunu
Onpas. Tää mesta on vihree. Ihan kiva kyllä.ei mtn
aah, sää meinaat palstauudistusta...Onpas. Tää mesta on vihree. Ihan kiva kyllä.
Nyt meitä sentään varoitettiin/valmisteltiin tähän etukäteen kun oli ketjukin uudistuksestaMitä täällä on taas tapahtunu
Kivasti korostaa toi vihree väri mun punasia kutreja.aah, sää meinaat palstauudistusta...
juu, se possunpinkki vaihtu kepulaisille + muille metsäläisille sopivaan vihreeseen
ruutilassa kans lapsoset ruokittu, pesty ja nukutettuIltasadut on luettu
ja peppu pesty.
Milles nyt alettais, vielä ei tuu uni.