The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Uaak, pitäisi mennä nukkumaan. Yhtään ei nukuta vielä, mutta aamulla kyllä silmäluomet painaa. Tänä aamuna mies herätti ja suutuin, kun tuollai yllättäin säikyttää. Oli kuulemma jo kolmas (varovainen) herättely o_O:sick:
 
:whistle: En oo ollu sielläpäinkään. Sitäpaitsi noi möyhöt kasvoi jo tossa nurkalla kun tulin
Ai nii Pitsille!

Voi olla että tunnen miehesi. Tai voi olla että hän tuntee minut. Ainaskin minut tunnistaa melko helposti.

Mä olen kolkytä vuotta soittanu harrastehunppaa ja nois pienissä piireissä mieheltä ensiksi kysytään, et ”mitä sä arvostat”. Vasta sen jälkeen kysytään että osaatko ehkä soittaa jotain.

Avointa piparia on kilsojen karttuessa tarjolla huonommallekin humpauttajalle, mut miehet punnitaan eri mitalla.
 
se ctrl+ säätö jää kyseiselle sivustolle, tosin isontaahan se muitakin jos haluaa että pelkästään vastatessa kirjaimet ovat kissan/pienen mäyräkoiran kokoisia.
Nääh, ei tuollain kun sitten koko sivu olisi turhan isona. :D

Miks niiden piti tehdä hyvästä huono vastatessa/kirjoittaessa :cautious:
Enkä mä ole ainut joka tuosta on sanonut, ketjun ulkopuolellakin tuosta on sanottu :oops:

*polkee lattiaa* :D
 
Ai nii Pitsille!

Voi olla että tunnen miehesi. Tai voi olla että hän tuntee minut. Ainaskin minut tunnistaa melko helposti.

Mä olen kolkytä vuotta soittanu harrastehunppaa ja nois pienissä piireissä mieheltä ensiksi kysytään, et ”mitä sä arvostat”. Vasta sen jälkeen kysytään että osaatko ehkä soittaa jotain.

Avointa piparia on kilsojen karttuessa tarjolla huonommallekin humpauttajalle, mut miehet punnitaan eri mitalla.
Ihan mahdollista että tunnette tai ainakin tiedätte toisenne. Tässä maassa on melko pienet piirit kumminkin. Vaikka toinen soittaa hunppaa ja toinen rokkenrollia.

Ehkä hänellä on kotiluolassa jotain säilyttämisen arvoista, ei tartte tien päällä sählätä
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä