The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hitto, mä etsin ja etsin, mutta en löydä Toffon pöytäviestiä!!!:cautious:

Onks se viilutettu pinta vai mikä?
Antiikkia se varmaan on ku Toffosta kyse.

Monelle hengelle? Välilevyllä? Pintakäsittelyy vailla?
Huomasin kyllä, ettei sitä paljon mun viestejä lueta <mulkoilua>.
Pöytä on jostain vajaan sadan vuoden takaa, ehkä vähän nuorempi. Kuuden hengen tammipöytä ja kuusi tuolia. Päätyjen alla on jatkopalat eli pöytä on pidennettävissä kymmenelle hengelle.
 
Huomasin kyllä, ettei sitä paljon mun viestejä lueta <mulkoilua>.
Pöytä on jostain vajaan sadan vuoden takaa, ehkä vähän nuorempi. Kuuden hengen tammipöytä ja kuusi tuolia. Päätyjen alla on jatkopalat eli pöytä on pidennettävissä kymmenelle hengelle.
No mikä on ongelma?

Älä saaketti mee vaihtaa jos on kunnostettavissa.:eek: Aina löytyy sopivat tuolit jos siitä on kii.:coffee:
 
Älkää kertoku mun miehelle, mutta löysin Torin kautta kivan setin. Kivan mallinen pöytä ja neljä tuolia, 60-luvulta. Nää vaatis vaan pientä laittoa...hionta, paklaus ja maalaus :oops:
No mutta...miksei kerrottaisi?! Mikäs siinä ois Mister Toffosen ollessa ja katsellessa miten näppäränä ja simpsakkana oma rouva ahertaa ja taiteilee perheelleen kokoontumispistettä :)...aika hempeetä touhuu, nääs:love:
 
Huomasin kyllä, ettei sitä paljon mun viestejä lueta <mulkoilua>.
Pöytä on jostain vajaan sadan vuoden takaa, ehkä vähän nuorempi. Kuuden hengen tammipöytä ja kuusi tuolia. Päätyjen alla on jatkopalat eli pöytä on pidennettävissä kymmenelle hengelle.
tammipöydät on yleensä aika hienoja ja pelastamisyritysten arvoisia
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
No mutta...miksei kerrottaisi?! Mikäs siinä ois Mister Toffosen ollessa ja katsellessa miten näppäränä ja simpsakkana oma rouva ahertaa ja taiteilee perheelleen kokoontumispistettä :)...aika hempeetä touhuu, nääs:love:
Koska hän joutuisi sen hakemaan. Ei sitten viitsinyt sitä puista peilipöytääkään mulle kantaa kirpparilta reppuselässä. Tuhinaa...
 
Joku hipsteri se oli tai chippendale.
No en kyllä vaihtais.:oops:

Jos pöytään tarttee uutta pintaa niin osmovahat on melko hyviä.

Ennen vanhaan huutonetti oli pullollansa kaikenlaisia tuolisarjoja, edukkaastikin, ei taida olla enää...yritin bongata aitoa mattoa, ni ei ollu enää niitäkään samallailla kuin ennen.

Kaikki on tainnu siirtyy torille...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä