Eikä mun tekstini tullut sun lainaukseen vaan omanaanTäähän on helppoa
Muoks, lainasin itseäni ja se lainaus ei näy
Uusia ominaisuuksia <yläpeukkua>Ihme salakirjoitusta kun ei lainatessakaan näy mitään
Mihin väliin?Eikä mun tekstini tullut sun lainaukseen vaan omanaan
Vierailijan sain niin että laitoin pisteen quotejen väliin
Ihme salakirjoitusta kun ei lainatessakaan näy mitään
Kyllä sen kunnioituksen pitää olla molemminpuolistaVitut.
Mä ihan oikeesti halveksuisin naista joka olis reidet levällään ja pylly pystyssä aina kun vain asia hiemankin mieleeni juolahtaisi.
Mun Peppini ei säästele seksissä. Mut mun käy huonosti jos yritän vongata väärällä hetkellä.
Yks asia jonka edesmennyt kummisetäni(maailman viimeinen herrasmies) opetti mulle on se, et naista ei saa koskaan kohdella kaltoin. Hän oli niin hieno mies, että mä yritän säilyttää ton maineen aina ja ikuisesti vaikka olisin kuinka hulttio.
Paskan möivät.Uudistus ei silti korjannut tuota avatarjuttua.
Pitsillä näkyy yhä londi. Kvartsilla ei näy avatarta ollenkaan vai onko ottanut pois?
No kun lainasin sun viestiä missä oli vain mun tekstini mutta sinä et ollut laittanut mitään ja kun vastasin niin mun viestini näkyi omanaan ilman sun lainausta.Mihin väliin?
Totta helvetissä. Sanoinko mä muuta?Kyllä sen kunnioituksen pitää olla molemminpuolista
Ei ole nainen. Oikea tieto.asiankannattaja on nainen. varma tieto.
Et. Sanoinko sun sanoneen?Totta helvetissä. Sanoinko mä muuta?
En mää nyt oikein osaa yhdistää uusia tuoleja vanhaan pöytään.Toffona laittaisin pöydän kuntoon ja ostaisin uudet tuolit?
Ai jaha, sielläks oot ollu?Uudistuminen on ihan ok, mut on tää kyl räpiköimistä. Ei sillä, kilpaileva sekopääfoorumikin juuri uudistuksissaan sähläsi ja siellä on oltu vähän nyreinä myös.
Tää onkin todella hyödyllinen ominaisuusNo kun lainasin sun viestiä missä oli vain mun tekstini mutta sinä et ollut laittanut mitään ja kun vastasin niin mun viestini näkyi omanaan ilman sun lainausta.
Sitten kun laitoin pisteen quotejen väliin (tai niiden hakasulkeiden väliin) niin sain näkyyn sun lainauksen joka silloin aiemmin oli tyhjä.
Ymmärsit varmaan hyvin
..mutta jospa ne tuolit oiskin uusvanhoja eli sulle uudet mutta jonkun toisen vanhat ..kierrätyskeskukseen, rompetorille siitä mars tekemään uusia löytöjä !En mää nyt oikein osaa yhdistää uusia tuoleja vanhaan pöytään.
Jos jostain kirpalta tms löytyisi? Tai kaupasta jotain vanhahkon näköistä?En mää nyt oikein osaa yhdistää uusia tuoleja vanhaan pöytään.
Älkää kertoku mun miehelle, mutta löysin Torin kautta kivan setin. Kivan mallinen pöytä ja neljä tuolia, 60-luvulta. Nää vaatis vaan pientä laittoa...hionta, paklaus ja maalausJos jostain kirpalta tms löytyisi? Tai kaupasta jotain vanhahkon näköistä?
onko siellä mummin kellarissa isoja mutta liukkaaksi kuluneita viiloja?Meillä makaa yks antiikkikalusto mummin kellarissa, ja siellä se makaa varmaan vielä pitkään.