No, hmmm. No...ööö...no tulipahan tehtyä?Mitä järkeä tässä keskustelufoorumin uudistuksessa loppujen lopuksi oli??
Häh
toimii sivut ainaki nopeemmin kun ennen.Mitä järkeä tässä keskustelufoorumin uudistuksessa loppujen lopuksi oli??
Häh
Nii. Ei kai muuta.No, hmmm. No...ööö...no tulipahan tehtyä?
Sama koneella ainakin tähän asti.Puhelimella tuntuu ainakin nopeammin latautuvan sivut, tai ei ainakaan hyppele kymmentä kertaa ylösalas latauksen aikana.
Luulis että sivut olis saanut toimiin nopeammin ilman värejen ja kirjasintyyppien ja kokojenkin ja ja ja muutoksiatoimii sivut ainaki nopeemmin kun ennen.
Nii. Ei kai muuta.
Jaksaa? Mä laitoin jo.Hyvä sitten
Täytyy kokeilla jos jaksaa
Lähtikö sillä pois?Jaksaa? Mä laitoin jo.
noupLähtikö sillä pois?
Ei kyllä toi vihreä väri toimii vaan nopeampaa selaimessaLuulis että sivut olis saanut toimiin nopeammin ilman värejen ja kirjasintyyppien ja kokojenkin ja ja ja muutoksia
mulla lähti kyllä. onko sulla se punanen stop merkki tuolla sammutusrastin alapuolella nyt ?noup
Varmaan näinEi kyllä toi vihreä väri toimii vaan nopeampaa selaimessa
onmulla lähti kyllä. onko sulla se punanen stop merkki tuolla sammutusrastin alapuolella nyt ?
sitten sulla on eri selain kun mulla.
No ei kande kadehtia.Siitä oon kyl vähän katkera et lumeen jos yrittää kirjottaa omaa nimeä ni se on työn ja tuskan takana!
Odotin suurempaa muutosta. Mutta hyvä on tämäkin. Toistaiseks oon käyttänyt vain puhelimella. Palsta on ainakin tuplasti nopeampi. Lisäks tykkään tästä uudesta ulkoasusta enemmän. Vanha oli niin väritön. Tää on just sopiva, kun ei hyppää silmille. Kumman nopea ja kivuton uudistus. Ihmettelen, jos tää oli nyt tässä. Pointsit kaksplussalle, kun osasivat tehdä palstarempan tosta noin vaan ilman käyttökatkoja Tää on muuten eka sivustouudistus ikinä millään sivulla, mikä oli mielestäni positiivinen.
Mullakin on.sitten sulla on eri selain kun mulla.
käytän chromea.