En minäkään.En huomannu eroa..
En minäkään.En huomannu eroa..
missä semmonen onLähtikö aikarajoitus?
No ei oo voinu laittaa peräperään viestejä, eikä voi vieläkään.missä semmonen on
Katotaan nyt kauankoommuuten sairaan nopee tää uus palsta
Oli täällä joku aikarajoitus kun yritti laittaa viestiä heti perään. Olisko ollut joku 15 sek.missä semmonen on
jaa se, no tiesin mä tuon, mutten mä silti oon niin nopee kusemaan kun lispetti.Oli täällä joku aikarajoitus kun yritti laittaa viestiä heti perään. Olisko ollut joku 15 sek.
muoks. on siis vieläkin kun kokeilin
No niim-päKun sais tuon palkin hevon vittuun täältä.
Se on taito laji sekin.jaa se, no tiesin mä tuon, mutten mä silti oon niin nopee kusemaan kun lispetti.
muttei mulla ole vieläkään mitään häiritsevää palkkia seuraamassa pitkin sivua.
jaa se, no tiesin mä tuon, mutten mä silti oon niin nopee kusemaan kun lispetti.
muttei mulla ole vieläkään mitään häiritsevää palkkia seuraamassa pitkin sivua.
seuraako se sua kun hai laivaa jos rullaat sivua alaspäin ?No tuo helekutin nikki/kirjekuori/lippupalkki tuolla sivun yläreunassa.
Se pysyy paikoillaan vaikka sivua rullaa alaspäin.seuraako se sua kun hai laivaa jos rullaat sivua alaspäin ?
siis pysyy mukana ?Se pysyy paikoillaan vaikka sivua rullaa alaspäin.
Totta munassa, punasta pesää sen olla pitää.Osta punanen joulupesä
Aromipesä.fi - Virallinen verkkokauppa
siis pysyy mukana ?[/QUOTE
Toi rivi
Keskustelu [URL='http://kaksplus.fi/members/']Jäsenet Kirjaudu[/URL]
siis pysyy mukana ?
Ei mullakaa.mulla ei seuraa mitään mukana.
juu. ymmärsin jo. kokeile laittaa tuo adblock.
No en mä nyt tiedä pysyykö se paikoillaan vai liikkuuko mukana mutta tuolla yläreunassa se nyt koko ajan on ja näkyy
Mä olen koittanu mut ei se oo yhtään kivaa. Siin ei osu mihinkään paitti omille reisilleen.Se on taito laji sekin.
Ootko kuullu sellasesta kun juosten kustu?
Siitä oon kyl vähän katkera et lumeen jos yrittää kirjottaa omaa nimeä ni se on työn ja tuskan takana!Mä olen koittanu mut ei se oo yhtään kivaa. Siin ei osu mihinkään paitti omille reisilleen.
Meil miehillä on kumminki toi tähtäysputki sitä varten, et sillä osuu kärpäsiin ja muihin maaleihin. Kyl sihti pitää olla kunnossa vaik eturauhanen sanois, et tänään ei osuta.
Hyvä sittenjuu. ymmärsin jo.