nielaseNyt on mullakin siemenet hampaissa.
nielaseNyt on mullakin siemenet hampaissa.
Kasvata
Nielasin jo.nielase
Ai hiuksetei oo kuule kasvanu enää 35... eikun 13 vuoteen
niistäkä tässä olikin puhe?Ai hiukset
Fami ei ny yhtään murehdi pituuttaan. Fakta on se, että pitkät naiset ovat näyttäviä.
Ja heillä on yleesä myös pitkät sääret mikä on pelkästään upeaa. Niinku miehiseen silmään.
Maailmaa ei o rakennettu kliseistä. Miehen oikeesti ei tartte olla pidempi, kaks vuotta vanhempi tai tienata paremmin. On miehiä joilla on niin kova itsetunto että eivät tarvitse mittanauhaa mihinkään. (näin tietty puhuu pieni mies, mut jos pieniä miehiä ei olis niin kuka olis keksiny tikapuut?)
Niin ja ne tissit. Olen joitain nähny. Isoja ja pieniä. Kaikki vastaantulleet ovat olleet hyvin kauniita. Ja rintaliivit tulee miehen osata avata vasemmalla kädellä. Tai pohjalaisittain puukoolla. Omat taitoni ovat kyl pahasti ruostuneet.
No joo, joo, niistä tietystiniistäkä tässä olikin puhe?
no ei ole kehumista niissäkään
Niin on mullakin, mut ei haittaaEn tiedä. Mulla on iso pää. Pakko olla tukka päässä.
Vai niin.Niin on mullakin, mut ei haittaa
Pikkupöksyt on sit semmoinen keksintö, et ne pitää osata riisua hampailla. (mut ei saa purra, ainakaan lujaa)En mä ole koskaan pituuttani murehtinut vaan ollut tyytyväinen siihen
Muuten vaan laitoin sen jutun. Esikoinen (tyttö siis) on 2cm mua pidempi
Pienempänä saattoi olla vähän hankalaa kun monet housut oli silloin vielä lyhyitä mutta tänä päivänä niitäkin löytyy jo hyvin.
Pikkupöksyt on sit semmoinen keksintö, et ne pitää osata riisua hampailla. (mut ei saa purra, ainakaan lujaa)
Kun sais tuon palkin hevon vittuun täältä.Silti tuo sama palkki on tuolla ylhäällä
Kirjaimetkin näyttää erilaisemmilta kun kirjoittaa mutta pitihän niiden muuttuakin.
En huomannu eroa..ommuuten sairaan nopee tää uus palsta
näät omias. ei ole mitään palkkia ainakaan mun koneella.Silti tuo sama palkki on tuolla ylhäällä
Voi ruutis *HAJOOO TOTALLY*@Lispetti, sinäkö se olit kun joku päivä kyselit aromipesästä (enkä nyt puhu pimpistä)
muljahtipa tässä kerrattain mieleen että semmosenhan saa helposti ihan ihte väsättyä styroksisesta kylmälaukusta