OmpelulankaEip oo.
Kestäisköhän hius.
OmpelulankaEip oo.
Kestäisköhän hius.
ei niin lyhyttä olekkan, kaljukin sopii joillekkin.Liian lyhyt tukka ollakseen seksikäs.
Ei. 715517Sanoiko joku tissi?
Miehille joo.ei niin lyhyttä olekkan, kaljukin sopii joillekkin.
Nuuhkase nyt ennen ku peset ni saat varmuuden.
Miettikää mitä vaaroja vaanii yleisessä saunassa. Oon ollu uudessa kohteessa vähän yli kuukauden mutta tänään oli aikaa räpeltää eli pestä saunakauhat. Päällä puoliksi raaputettu osa ja sivussa ihmislikaa. Varmaan perseeseen ovat työnnelleet.
Tuollainen.Miehille joo.
Nii, makukysymys, kumpi parempi.Tuollainen.
Nii, makukysymys, kumpi parempi.
Vois olla erilaisia peruukkeja mielen mukaan.Enpä tiedä jos olis/tulis vaikka joku syöpä ja hiukset lähtis hankkisko peruukia vai olisko kalju.
voin kertoo että ei se meikäläiselläkään hyvinkään pitkä oleEli meikäläisen sex appeal on reilusti liian lyhyt. No semmosta oon kyllä ollu huomaavinanikin
Kumma kun tuo ei näy mulla koneella mutta puhelimella näkyy.
sun selaimessa on vikaaKumma kun tuo ei näy mulla koneella mutta puhelimella näkyy.
Mä olisin ihan reilusti kalju ja antaisin sen sitten kasvaa hoitojen jälkeen. Sehän kasvaa takas, eikö? Tossa olis hyvä syy ajaa kaljuEnpä tiedä jos olis/tulis vaikka joku syöpä ja hiukset lähtis hankkisko peruukia vai olisko kalju.
Olishan siinä se. Onko nekään sitten kuinka "mukavia" päässä.Vois olla erilaisia peruukkeja mielen mukaan.
Kasvaahan se ja voi kasvaa myös erilaisena hiuslaatuna.Mä olisin ihan reilusti kalju ja antaisin sen sitten kasvaa hoitojen jälkeen. Sehän kasvaa takas, eikö? Tossa olis hyvä syy ajaa kalju
En tiedä. Mulla on iso pää. Pakko olla tukka päässä.Olishan siinä se. Onko nekään sitten kuinka "mukavia" päässä.
Yksi tuttu ei hankkinut peruukia.
Eihän sitä tiedä miltä pää/muutenkin näyttäis kaljuna. Tarkoitan itseäni. Kai sitä vasta sitten miettisi.En tiedä. Mulla on iso pää. Pakko olla tukka päässä.
Et hemmetissä mee leikkaa sun ihania hiuksia!En tiedä. Mulla on iso pää. Pakko olla tukka päässä.
Kasvatavoin kertoo että ei se meikäläiselläkään hyvinkään pitkä ole
Ajattelin että jos tulis syöpä ja hoidot veis tukan pois.Et hemmetissä mee leikkaa sun ihania hiuksia!