Taitaa olla liian nuori ruutikselle.Jonon jatkoks vaan uudet typyt. Meitä on muitakin ottajia!
Taitaa olla liian nuori ruutikselle.Jonon jatkoks vaan uudet typyt. Meitä on muitakin ottajia!
Yks kaveri sai jotakin pituuskasvun takia. Ei tainnut olla hyväksi kun hänestä tuli isoluinen ja hiukka liian leveä. Sisko ja veli ovat "normaaliluisia".Yks tuttu nainen on 192cm. Jonkin verran kiusattiin koulussa ja oltiin kasvuiässä puhuttu jostain lääkkeestä tms millä saisi pituuskasvua hidastuun.
Joo, jotain haittoja tuostakin voi olla ja tulla. Lääkäri ei niistä ollut pahemmin puhunut mutta äiti oli kysellyt ja olivat hylänneet tuon. Muut sisaret ovat ihan "normaalin" pituisia.Yks kaveri sai jotakin pituuskasvun takia. Ei tainnut olla hyväksi kun hänestä tuli isoluinen ja hiukka liian leveä. Sisko ja veli ovat "normaaliluisia".
Ei sitä tiiä.Taitaa olla liian nuori ruutikselle.
Hyvää huomenta saatana.Päivää perkele
pyh, kolmikybänen saa ihan laillisesti seukkailla parikybästäTaitaa olla liian nuori ruutikselle.
Nii varmaan.Päivää perkele
Jos sä olet kolmekymppinen niin mä olen 25v.pyh, kolmikybänen saa ihan laillisesti seukkailla parikybästä
28:2+7=21
Mieluimmin pitkä kuin muuten isokokoinen.Joo, jotain haittoja tuostakin voi olla ja tulla. Lääkäri ei niistä ollut pahemmin puhunut mutta äiti oli kysellyt ja olivat hylänneet tuon. Muut sisaret ovat ihan "normaalin" pituisia.
niinhän sää ootkinJos sä olet kolmekymppinen niin mä olen 25v.
minä ja huumori ei mahduta edes samaan lauseeseen.Ei riittäny Päättömällä huumori, höh.
Mä oon aina 25vJos sä olet kolmekymppinen niin mä olen 25v.
Mulla kansPystyn olemaan ilman älypuhelinta. Herätyskellona on vanha puhelin.
Mä meen perjantainaKävin eilen kampaajalla. Tuli taas saakelin babyface. Ei leikattu paljon koska haluan pitää pitkät hiukset.
pyh, kolmikybänen saa ihan laillisesti seukkailla parikybästä
28:2+7=21
Eipä tuo ainoa ole.
Mä tykkään pitkästä tukasta. Joskus on ollut lyhyt tukka.Mä meen perjantaina
En halua enää pitkiä hiuksia, ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä
Lyhyehköthän nämä jo on mutta niskasta pitää ottaa pois ja ehkä vähän sivuista.
Mulla oli jotain yli 10 vuotta suht pitkä, tai no johonkin lapaluihin pisimmillään, kyllästyin. Joskus kanssa ollut ihan lyhytMä tykkään pitkästä tukasta. Joskus on ollut lyhyt tukka.
Mä leikkautan lyhyen tukan sitten 70+.