petän vaimoani melkein viikottain, kaveri meni hiljaseks tästä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja konkarim
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikö se sun villi tyttöystäväsi tunnu likaiselta? Kai hänkin harrastaa muitakin miehiä kuin sinua?! Vähän epäloogista ajattelua tuollainen, että pettävä vaimo tuntuisi likaiselta, mutta tuollainen vapaa suhde on kuitenkin omalta kantiltasi ihan ok.
Ehkä mä vähän tykkäänkin että se on, jos tajuat. Se on mulle se likanen lutka, ei mikään kuorotyttö.

En mä ala sinkuksi että voisin käydä naimassa tyttöystävää. Se onnistuu hyvin näinkin.

"Mä en ala sinkuksi"... ihan kuten SE olisi huono juttu. No what ever... Itse en vaan jaksaisi katsoa vanhaa kurppanaamaa ja elää sen liekassa. Tai en jaksanutkaan. Kun itse vuosia sitten alotin suhteen, jätin vaimon... koska en rakastanut sitä enää. Mutta no jokainen tavallaan. Elämäsi tossa menee vaan ohi.

"Mä en ala sinkuksi"... ihan kuten SE olisi huono juttu. No what ever... Itse en vaan jaksaisi katsoa vanhaa kurppanaamaa ja elää sen liekassa. Tai en jaksanutkaan. Kun itse vuosia sitten alotin suhteen, jätin vaimon... koska en rakastanut sitä enää. Mutta no jokainen tavallaan. Elämäsi tossa menee vaan ohi.
Ehkä ero on siinä että mä en halua luopua omasta kurppanaamastani. Se ois eri juttu jos en tuntis enää mitään sitä kohtaan.

Nostaskohan se vaimos ihan hirveen metelin jos tietäis, että sä käyt sillon tällön vähän omilla teillä?

Ap on sanonut arvostavansa vaimoaan, rakastamisesta en muista onko sanonut mitään. Pettäminen on hänelle pelkkää seksiä sen toisen kanssa eli ilmeisesti ei ole mitään tunteita mukana. Kunhan nyt käy tyhjentämässä pussinsa kun vaimo ei ole enää niin halukas niihin puuhiin.

En mä näe niitä nytkään päivittäin, riippuu ihan työvuoroista.
Mutta mä en ole eroamassa, joten tollasta on turha miettiä. Lapset on tärkeintä elämässä kuitenkin oli tilanne mikä oli. Miksi haluat että eroan? Mä rakastan vaimoani edelleen.

Silloinhan vaimon on helppoa käydä vieraissa. Lapset kavereille ja itse rakastajan luokse. Jos mies on yötä poissa, niin rakastajan voi kutsua yökäynnille lasten nukkuessa.

Kerran erään ihmisen kanssa juttelin kun oli muutaman ottanut... tuli paljastaneeksi että tietää miehensä pettävän häntä säännöllisesti. Kysyin että miksi ihmeessä katselee sellaista. Vastasi että parempihan se on että käy naimassa sitä naisystäväänsä kuin että häntä lähentelisi... ei kuulemma ole syytä erotakaan, tätä naista ei kiinnosta enää miehensä tai ketä nai, mutta ei viitsi hyvätuloista miestä jättääkään ja lasten kannalta ja niin edelleen. Kuulemma jos joskus tulee joku oikein kiinnostava mies eteen, niin tekee sitten ratkaisunsa jos siltä tuntuu.

Ymmärrän kyllä toisaalta tuonkin... jos tunteet on täysin kuolleet, niin mitä sen tosiaan on väliä ketä se äijä nai, pääasia ettei itseä. Näin on varmaan asia aika monen näistä "olen niin ylivertaisen älykäs ettei siippani ikinä saa selville" -tapauksen kanssa... siippa on tiennyt alusta asti mutta ei jaksa kiinnostua.

Yhteistyössä