petän vaimoani melkein viikottain, kaveri meni hiljaseks tästä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja konkarim
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä vähän luulen että otatte asian turhan vakavasti. Seksiä se vain on. En mä suunnittele perhettä perustavani sen kanssa.

Jaa vakavasti? Leikitään, ettei tää olisi provo ja mä vastaan.

Mun mielestä sä olet hieman pelkurimainen. Tai siis kertakaikkisesti. Koska minunkaan mielestäni muiden kanssa naiminen ei ole pahasta, niin en mitenkään voi ymmärtää mikset heti alunperin kertonut vaimollesi ja suonut tällekin mahdollisuutta nauttia muiden miesten seurasta.

Tai ehkä sua pelottaa sekin. Siis että jos saisi, löytäisi paremman.

Mun mielestä sä olet hieman pelkurimainen. Tai siis kertakaikkisesti. Koska minunkaan mielestäni muiden kanssa naiminen ei ole pahasta, niin en mitenkään voi ymmärtää mikset heti alunperin kertonut vaimollesi ja suonut tällekin mahdollisuutta nauttia muiden miesten seurasta.

Mä kunnioitan vaimoani senverran, etten lähde loukkaamaan sitä suotta.
Enkä mä myöskään ole tyhmä, tiedän että siinä olisi oksat pois.

Eihän se silloin olekaan pahasta jos asiasta on yhdessä niin sovittu ja molemmat sitä voi tehdä.

Jos sitä tekee toisen selän takana niin sitten se on.

• Tykkää
Reactions: -tibis
Toivon vaan että jaat kiinni. Ei pettäminen ole mikään "miehen oikeus". Samat halut ne on naisillakin.
En ymmärrä miksi niin moni pitää tuota provona, tuollaisia on paljon!

Eihän se silloin olekaan pahasta jos asiasta on yhdessä niin sovittu ja molemmat sitä voi tehdä.

Jos sitä tekee toisen selän takana niin sitten se on.

Se mitä vaimo ei tiedä ei sitä loukkaa. Mä taas saan hyvän olon kun nussin hyvän näköistä tyttöystävääni joka on villi ja aina halukas. Mikä on ongelma ja kenelle, ei muille kuin teille tiukkapipoille jotka kaipasi kunnon nussintaa.

Mitä jännitystä siinä olisi, jos kertoisi pettävänsä tai käyttäisi kumia? Kyllä elämässä pitää olla jänniä ja kivoja hetkiä, jotka saa sydämet sykkyrälle!

Oliko vaimosi neitsyt, kun olitte ensimmäisen kerran? Kai sä tarkistit asian, ettei vaa ollut likainen pimppi hänellä? Entäs jos sun tyttöystävä antaa myös jollekin muulle? Yleensä ei tuollainen tyttö ole vaan yhden kanssa, joka varattua nussii...

Varaudu siihen, että sun tavarat on kannettu pihalle, kun palaat kotiin.

Menee asian ohi, mutta pakko ihmetellä miksi sä olet vaimosi liekassa kiinni? Siis tuohan ei ole miehekästä, kuten annat ymmärtää, vaan lapasen touhua. Jos sä uitat kullisi viikottain toisessa pesässä, niin miten sussa ei ole miestä lähteä tuosta suhteesta? Pistä se vanha harppu nyt vaihtoon ja elä sitä elämääsi. Eihän tossa ole mitään järkeä että sulla menee puolet elämästä vituiksi, kun et uskalla sanoa vaimollesi että tämä oli tässä.

Eikö se sun villi tyttöystäväsi tunnu likaiselta? Kai hänkin harrastaa muitakin miehiä kuin sinua?! Vähän epäloogista ajattelua tuollainen, että pettävä vaimo tuntuisi likaiselta, mutta tuollainen vapaa suhde on kuitenkin omalta kantiltasi ihan ok.

Menee asian ohi, mutta pakko ihmetellä miksi sä olet vaimosi liekassa kiinni? Siis tuohan ei ole miehekästä, kuten annat ymmärtää, vaan lapasen touhua. Jos sä uitat kullisi viikottain toisessa pesässä, niin miten sussa ei ole miestä lähteä tuosta suhteesta? Pistä se vanha harppu nyt vaihtoon ja elä sitä elämääsi. Eihän tossa ole mitään järkeä että sulla menee puolet elämästä vituiksi, kun et uskalla sanoa vaimollesi että tämä oli tässä.
En mä ala sinkuksi että voisin käydä naimassa tyttöystävää. Se onnistuu hyvin näinkin.

Yhteistyössä