• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
on muuten ristuksen ihme että noi toimittajat ei saa jutun juttua tehtyä loppuun asti oikein

http://www.como.fi/uutiset/samin-penis-on-vain-kaksisenttinen-karsimysta/

siis naismaailmassa menestys ei TOD ole ollut mairittelevaa

Voihan tuo olla vähän kiusallista miehelle.

http://terveydenasialla.com/elamaa-mikropeniksen-kanssa/

Kyllä suurimmat ongelmat tulivat seurusteluiässä. Olen aika komea, vaikka itse sanonkin, ja tytöt ovat aina olleet aika kiinnostuneita minusta. Olisin varmasti saanut kaikki kouluni tytöt, mutta en ole antanut asioiden kehittyä niin. En halunnut sitä, että tyttöjen piirissä aletaan puhua pienestä peniksestäni.

Lukioaikana en siis seurustellut tai mitään. Vasta armeijan jälkeen aloin tapailla tyttöjä mentyäni töihin isäni yritykseen. Tämä aikakausi on ollut raskas pala elämässäni. Seksiä teki mieli, mutta mitäs teet kun housussasi sykkii armoton viisisenttinen. Hain ratkaisua tilanteeseen alkoholista. Aika oli melko huuruista. Sain mukaani kyllä tyttöjä, mutta pidin huolta siitä että olin itse melkoisen hyvässä jurrissa ja että myös vastapuoleni oli.

Jokainen haluaa varmasti tietää, mitä kokemuksia minulla on ollut, miten naiset ovat suhtautuneet. Tähän on vaikea vastata, sillä en halunnut olla saman naisen kanssa nuorena toista kertaa. Jotenkin suojelin itseäni. Naisia tulikin käytyä läpi jonkun verran tavanomaista enemmän. Koskaan en kuitenkaan kuullut jälkeenpäin ”pieni muna” -juttuja. Ehkä naiset, nuoret ikäiseni naiset varsinkin, olivat lojaaleja. Tai sitten vain niin pirun kännissä kanssani ollessaan.

Olen joskus harkinnut peniksen pidennystä, mutta koska sekin on suhteessa alkuperäiseen, ei siitä olisi mitään hyötyä. Sentti sinne tai tänne tässä konkurssissa ei paljon auta. Huumorilla olen selvinnyt, ehkä selviän hautaan asti.

Vitsailu on ollut tapani kuitata tilanne. Mutta vitsailu toimii vain miesjoukossa. Naisten kanssa kukaan ei voi vitsailla pienestä peniksestä, ainakin jos ollaan tositoimissa. Se on selvä turn off.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä