Tulin vaan kertoo, etä kohta olisi hyvä vaihtaa ykköselle. Silta alkaa.
ei se ole liian väkevää paljaaltaankaanRaakana
Mukavia Siltailuja toffolaanTulin vaan kertoo, etä kohta olisi hyvä vaihtaa ykköselle. Silta alkaa.
Viideltä soi kello. Jos olis viisas, niin laittais pään tyynyyn noin tunti sitten.Mukavia Siltailuja toffolaan
...mä taidan puolestani nokittaa tällä terävällä huomiolla, että taitais olla viisautta mennä ja laittaa tämä akantekele vaakatasoon ja turpamoottori tukkeeseen elikäs koko käveleväsekasorto unillensa hetijustiinsa lomps! Jos ymmärtäisin vaikka nukkuakin, tässä on meikäläisen unikuvat olleet karkuteillä pahasti, eli toiveentynkää olis Nukku- Ukolle jotta kunnon humahdusta oltais vailla...
Kauniita unikuvia sullekin, sitten kun Höyhensaari kutsuu *pus*
Luin että viidestoista yö..Viideltä soi kello. Jos olis viisas, niin laittais pään tyynyyn noin tunti sitten.
Kai se ois aika joo unille. Aamulla saa taas braatwursteja ja pekonia ja munakasta ja...
Öitä!
eikö ole äippä opettanu miten käy kun syö raakaa taikinaa.
Eieikö ole äippä opettanu miten käy kun syö raakaa taikinaa.
maha turpoo ja alkaa tulemaan kaasupäästöjä.
Ei tytöillä oo tuommosiamaha turpoo ja alkaa tulemaan kaasupäästöjä.
eikä mulla kun en syö raakaa taikinaa.Ei tytöillä oo tuommosia
se on ihan hyvä jos ulkomailta ostaa.Perhana, kun tota paypalia on pakko tunkea kaikkialle! Miksei normaali pankkisiirto kelpaa? Mä en mitään paypalia rupee hankkimaan!!
Niin nojoo siinähän menee sen viisi minuuttia kun luo tilin. On myös turvallisempi tapa maksaa kuin luottokortti tai pankkisiirto.Perhana, kun tota paypalia on pakko tunkea kaikkialle! Miksei normaali pankkisiirto kelpaa? Mä en mitään paypalia rupee hankkimaan!!
paistettuna menee muutama lämpösenä.