Nääh, tsägällä meni. Ei noist kumpikaa ollu hyvä tänään.Lukemat 2 - 3 kertoivat kyllä ihan muuta..
Ja mikä hiivatin noname veska meil oikeen oli?
Nääh, tsägällä meni. Ei noist kumpikaa ollu hyvä tänään.Lukemat 2 - 3 kertoivat kyllä ihan muuta..
Täällä. Siis minä olen, en tiedä missä muutMinne kaikki menivät?
Minäkin katsoin ja täällä ei ole lapsia katsomassa.Katselin ohjelmaa Cheekistä kun lapsetkin katseli
Mun mielestä se oli ihan hyvä ja mielenkiintoinen ohjelma.Minäkin katsoin ja täällä ei ole lapsia katsomassa.
Siis kohta ois taas piparia tarjolla?Hain taas pikkasen piparitaikinaa
...siellä sitten ollaan taas kieli tötterölläänHain taas pikkasen piparitaikinaa
RaakanaSiis kohta ois taas piparia tarjolla?
Kauppiaalla näytti olevan onneksi hyvät varastot. Tarkistin ....siellä sitten ollaan taas kieli tötteröllään
..oisit nyt ottanut kunnon varastot ettei tartte hetikohta näitisti kiukutella kun kuolajoikuja vaan roikottelet ja pakkanen huutaa eioota..ihan vaan aattelen sitä luutaparkaasi, ettei vallan nuista piparihammaskolotusäkkilähdöistä pian sano sopimustansa irti ja muutu hammastikuiksi....
Hjuva juttu, ihan sen kauppiaankin puolesta...että vielä ei sammakoksi joutaneKauppiaalla näytti olevan onneksi hyvät varastot. Tarkistin .