Millä valmistajalla on kirsikkasiideriä?
Mikä toi eestiläinen on, sama joke tekee Saku-olutta. Mut Kiss cider nimellä noi kulkeva.
Ei ole iltaaIltaa!
ja *tsih*
Ok, täytyy joskus maistaaMikä toi eestiläinen on, sama joke tekee Saku-olutta. Mut Kiss cider nimellä noi kulkeva.
mä kun ehdin jo luulla että sä paheksut juomista mutta se olikin toi vuorokaudenaikaEi ole iltaa
Kannattaa, on hyvää! Samoin mustaherukka on melkoisen oiva vaikka yleensä sitä makuna inhoan.Ok, täytyy joskus maistaa
Vois olla ihan mielenkiintoinen maistaa.minäkin voisin kirsikkasiiderin maistaa. siis ihan oikean eikä mitään makuaineilla tehtyä.
Ei se oo sama..No kato uusintana joku vanha legendaarinen kisa
Ja tässä teille kaljalaulua.
Mun mielestä se Hartwallin Cassis Gin-lonkero on kanssa ihan juotavaa, sen yks tai kaks voi juoda, mut ei enempää.Kannattaa, on hyvää! Samoin mustaherukka on melkoisen oiva vaikka yleensä sitä makuna inhoan.
Täytyy maistaa molempiaKannattaa, on hyvää! Samoin mustaherukka on melkoisen oiva vaikka yleensä sitä makuna inhoan.
nyt on kyl mies hakoteillä. järjestys on.Ei se oo sama..
Menee näin:
Moottoriurheilu
Seksi naisen kanssa
Ampuminen/asioiden räjäytteleminen
Seksi, soolo
Ruoka
Happi, tjsp
Eipäs tulla mulle sanomaan mistä minä pidän.nyt on kyl mies hakoteillä. järjestys on.
pihvi.
pekoni.
savukala.
makkara.
olut.
seksi.
toki oikea kumppani kääntää tän listan ympäri.
Tuokin on ihan hyvää ja menee se yksi tai kaksi.Mun mielestä se Hartwallin Cassis Gin-lonkero on kanssa ihan juotavaa, sen yks tai kaks voi juoda, mut ei enempää.
noh noh. tää on kumminkin perhepalstaTulee sooloseksistä aina mieleen sellainen yks mukava tarina.
Vanhapiika pani saunan lämpeemään ja sopivan lämpötilan ollessa kohillaan, jotta on oikein kosteet löylyt, istahti hän lauhtehelle hajareisin ja alkoi vihtomaan niin vimmatusti haarakiilaansa ja karjui: "syö saatana salaattia kun ei kerran liha kelpaa"!!!
Ai mikä siveydensipuli se siinä, lälläslää. *näyttää kieltä ja ilkkuu vielä perään pinkoessaan karkuun*noh noh. tää on kumminkin perhepalsta
ootas kun kiinni saanAi mikä siveydensipuli se siinä, lälläslää. *näyttää kieltä ja ilkkuu vielä perään pinkoessaan karkuun*
ootas kun kiinni saan