Mutta sä olitkin töissä vielä myöhempäänkin mitä mä menin nukkuun etkä riekkunut muuten vaan ketjussa aamuyöhönmä ainaki heräsin puoli tuntia sitten.
juu, 2 tuntia ja illalla uudestaan.Sunhan nyt nukkua töiden jälkeen
No et sitten paljoa nukkunutkaan jos kahteen tuntiin jäijuu, 2 tuntia ja illalla uudestaan.
Onhan tuo ehkä noinkin ja jos noilla unilla jaksaa iltaan niin eihän siinä sitten mitään2 tuntia on sopiva määrä niin saa yölläki nukuttua. huomenna on jo päiväihminen
Hyvää puolipäiväähuomenta. ois varmaan pekonin ja kahvin aika.
Ei ole yötä, on vain ja ainoastaan päivä2 tuntia on sopiva määrä niin saa yölläki nukuttua. huomenna on jo päiväihminen
Ei ole iltaa, on vain päiväOnhan tuo ehkä noinkin ja jos noilla unilla jaksaa iltaan niin eihän siinä sitten mitään
Anteeksi, unohtui taas tuoEi ole iltaa, on vain päivä
mulle on käytännössä ihan sama, mutta työvuorolistan mukaan olen yövuorossa.Ei ole yötä, on vain ja ainoastaan päivä
Ei kun sun pitää nyt sanoa siellä että olet päivävuorossa vaikka listassa lukee yövuoromulle on käytännössä ihan sama, mutta työvuorolistan mukaan olen yövuorossa.
no juu, mä yleensä nukunkin päivällä.Ei kun sun pitää nyt sanoa siellä että olet päivävuorossa vaikka listassa lukee yövuoro
Mieluiten heräisin viereen tarjoillun kaffen tuoksuunOnpas harmaa päivä. Ei ihmekään, että oli hankala herätä. Mutta kyllä kuuma kahvi ja kehräävä puskeva kissa voittaa zombien tappamisen. Täytyy alkaa kattoo jotain hempeämpiä tv-sarjoja, niin ehkä unistakin tulee miellyttävämpiä.
Sekin olis kiva. Mut kaikkein mieluiten mä heräisin siihen, että joku halaa ja antaa sitten sen kahvin.Mieluiten heräisin viereen tarjoillun kaffen tuoksuun