siellä herkutellaan. tääl odottaa lehmänpalat lämpösessä huomista pannutuomiota. haukulle on tulossa peuranperkeitä. jos itellekin siitä paisti eksyisi.Hirven jauhelihamureketta. Arvaa onko hyvää?
siellä herkutellaan. tääl odottaa lehmänpalat lämpösessä huomista pannutuomiota. haukulle on tulossa peuranperkeitä. jos itellekin siitä paisti eksyisi.Hirven jauhelihamureketta. Arvaa onko hyvää?
Hauska ja tuosta tulee jotenkin mieleen se islantilainen lastenohjelma, siis mikä se nyt oli, ne tyypit oli hirveen liikunnallisia ja sillä tytöllä tuollainen tukka?Tietysti kuuntelen myös retroperjantaita
JahasEi kun piirakka
Jos riisuituisi ja menisi banjofettamaan
Mä kävin tsiigaan ne jo.ette vissiin hoksannu että lunis kutsu laittamaan biisilinkit avaamaansa musaketjun
Huomattiin mutta ei hirveesti ? ehkä välitetty siitä.ette vissiin hoksannu että lunis kutsu laittamaan biisilinkit avaamaansa musaketjun
En muista tuollaista ohjelmaaHauska ja tuosta tulee jotenkin mieleen se islantilainen lastenohjelma, siis mikä se nyt oli, ne tyypit oli hirveen liikunnallisia ja sillä tytöllä tuollainen tukka?
Lähdetäänkö tanssimaan
Sama juttu ja pari biisiäkin laitoin.Mä kävin tsiigaan ne jo.
Kävin laittaan sinnekin musaaeiku mää vaan sillä että lunikselle voi tulla pahamieli
En mä nyt kaikkia ilmoitakaan, muutenhan tietäisitte mitä otantarviiko aina tänne ilmoittaa kun tölkki aukeaa?
Kyllä pitää ilmoittaa meille. Se on säännöissä.tarviiko aina tänne ilmoittaa kun tölkki aukeaa?
Kyl kai sitä sääntöjen mukaan pitäs mut..ei sitä aina muistatarviiko aina tänne ilmoittaa kun tölkki aukeaa?