Voi kukka sun kanssa.
Voi kukka sun kanssa.
Oikeessa oletKipeenä ei riekuta töissä
minä pommitin joskus viideltä aamulla työnjohtajaa puhelimella niin kauan et heräs. ois kuulemma voinut myöhemminkin ilmoittaa et kipiä on. aattelin vaan et ei ne nuku vaan heräävät ajoissa meidän muurahaisten toimia organisoimaanTiedän . Terveisin eräs joka on hävittänyt mystisesti joskus sairaslomatodistuksen .
Kipeenä et saa olla töissä. *heristää sormea*
Kipeenä et saa olla töissä. *heristää sormea*
moi, ootkos eksynyt vai tulossa hyvään seuraantuitui
Mäkin ostin yksi päivä 2 pitsaa mutta sainkin neljäÄh, tuli nälkä ja päiväunien jatkoistakaan ei tullu mitään niinpä tilasin 2 pizzaa
Mä olen eksynyt hyvään seuraan
eihän tääl yleensäkään paljoa tapahdu. musiikkia ja päivän tärkeitä tapahtumia. mut olemme kumminkin pahuuden pesäke ja ilkeä sisäpiiriEi täällä tapahdu mitään..
Täällä (ketjussa) vai isolla puolella?Ei täällä tapahdu mitään..
Onhan täällä palstalla rauhallista nykyään. Mitään oikein koskaan tapahdu parilla ekalla sivulla. Tai ekallakaan, samat ketjut.No siis missään...samoja ketjuja vaan pyörii...ehkä mä olen kasvanut ohi tän. Mutta hei mitä kuuluu?
MukavaaOnhan täällä palstalla rauhallista nykyään. Mitään oikein koskaan tapahdu parilla ekalla sivulla. Tai ekallakaan, samat ketjut.
Rauhallista perjantaita vietetään ainakin täällä
Onks susta tullut nyt siis iso tyttö?No siis missään...samoja ketjuja vaan pyörii...ehkä mä olen kasvanut ohi tän. Mutta hei mitä kuuluu?