vierailija
käntsä unohti salasananMiks sää harmailet vierailijana nykysin????
käntsä unohti salasananMiks sää harmailet vierailijana nykysin????
No silloin ei muistaakseni tullu mitään ihmeellisempiä haittavaikutuksia, mutta nyt mulla on vastustuskykykin paljon heikompi ja sitä on vielä heikennetty mömmöillä, joilla on rauhoitettu tulehtustilaaOk, tuliko silloin samanlaista?
Tosin nyt tuo sun tämän hetkinen tilannekin voi edesauttaa piikin haittavaikutuksia. Ehkä.
Tiedän yhden joka joskus otti piikin ja tuli kanssa kuumetta yms eikä ole sen jälkeen piikkiä ottanut.
No ei se nyt niin vaikeeta ole. Kummallinen sauna ettei ole kaidetta eikai sillä ole väliä onko kt vai okt vai mikä ikinä onkin.Ei ole nimeä. Liian hankalaa sylissä olla saunassa. Eikä siinä ole kaidetta. Lentää vielä alas sieltä. Se on kerrostalon sauna.
Mr. Mort?
Jos ei oo mitään tekemistä nii tuu hoitaa mua niin mää vikisen, valitan ja kiukuttelenOon kuin pikku lapsi kun vingun ettei oo mitää tekemistä...
Ei se sitte kovin älykäs olekäntsä unohti salasanan
mulle joskus pomo pakotti piikin kun ei kuulemma ollut varaa sairastella. 17 vuoden aikana noin muuten tais olla joku viikko saikkua työtapaturmista. piikistä sit oltiinkin 2 viikkoa kuumeessa.Ok, tuliko silloin samanlaista?
Tosin nyt tuo sun tämän hetkinen tilannekin voi edesauttaa piikin haittavaikutuksia. Ehkä.
Tiedän yhden joka joskus otti piikin ja tuli kanssa kuumetta yms eikä ole sen jälkeen piikkiä ottanut.
okJos ei oo mitään tekemistä nii tuu hoitaa mua niin mää vikisen, valitan ja kiukuttelen
Arvaa onko kiva istua saunassa.No ei se nyt niin vaikeeta ole. Kummallinen sauna ettei ole kaidetta eikai sillä ole väliä onko kt vai okt vai mikä ikinä onkin.
no et tietenkään mene kipeenä.37,4 Meniskö huomenna töihin vai ei?
Päivällä alkoi sellainen kipeinen olotila.
asut jumalan selän takana siisEipä tässäkään ole nurkkabaaria kovin lähellä.
3-5km lähimpään.
Okno et tietenkään mene kipeenä.
tee niinkun mä sanon etkä niinkun mä teen.
Minähän se siellä asunasut jumalan selän takana siis
Sehän seNo silloin ei muistaakseni tullu mitään ihmeellisempiä haittavaikutuksia, mutta nyt mulla on vastustuskykykin paljon heikompi ja sitä on vielä heikennetty mömmöillä, joilla on rauhoitettu tulehtustilaa
Eipä noista aina tiedä. Toisille tulee jotain ja toisille ei.mulle joskus pomo pakotti piikin kun ei kuulemma ollut varaa sairastella. 17 vuoden aikana noin muuten tais olla joku viikko saikkua työtapaturmista. piikistä sit oltiinkin 2 viikkoa kuumeessa.
Nurkkabaarin kannalta katsottuna ehkäasut jumalan selän takana siis
niinhän se on et lekurista ei terveitä ihmisiä ulos tule.Sehän se
Eipä noista aina tiedä. Toisille tulee jotain ja toisille ei.
Eiku saunalonksua.Päiväkahvee aika