Mulla lakki nousee ja korkealle aina milloin hoksaan, että tohon mä en pystyis.Mulla on Kirkan 40 unohtumatonta laulua cd. Kaapissa kyllä ollut kuuntelematta.
On Kirka ihan hyvä ollut.
Kuka on kuoppisMulla lakki nousee ja korkealle aina milloin hoksaan, että tohon mä en pystyis.
Kuoppiksen mä näin ekaa kertaa rummuissa kun hällä oli ikää ruhtinaalliset 12 v ja mä meinasin sillä hetkellä jättää kapulat narikkaan. Monen mielestä mun olis pitänytkin jättää.
Kuka on kuoppis
Saapa nähdä kuka tämän päivän laulajista pystyy samoihin kuin esim Kirkat, Paulat, Kansat yms kaikki muut. Vai pystyykö kukaan.
muoks. tai huvittaako ketään edes tehdä pitkää uraa
Ei ku jäät mein kanssa tänne nyt ja sitte joskus ens viikolla meet sinne nurkkabaariin, ku mul on liikaa IRL-elämää enkä kerkee notkuu täälläRetorinen kysymys.
Painunko nurkkabaariin ja lakkaan häiritsemästä teitä?
Jatkokysymys:
Saanko palata joskus ensi viikolla häirittemättä teitä?
Sami. Sami Kuoppamäki.Kuka on kuoppis
Siellä on mahdollisuus bongata Peppi niin kannattashan se mennä.Retorinen kysymys.
Painunko nurkkabaariin ja lakkaan häiritsemästä teitä?
Jatkokysymys:
Saanko palata joskus ensi viikolla häirittemättä teitä?
Ja mä olin ihan varma, että puhut Jukasta.Sami. Sami Kuoppamäki.
Kirka on kova sana.
Paula on parhautta.
Kansa taas on Tapani jonka tulette tuntemaan. Vähä niinku Tauski mut Tapsa laulaa paremmin.
Olet ihana neito, mutta sinulla on muitakin perverssejä taipumuksia???... tykkään lukea sun juttuja.
Onhan niitä nyt muitakin (ja ollutkin), nuo nyt tuli ekana mieleenSami. Sami Kuoppamäki.
Kirka on kova sana.
Paula on parhautta.
Kansa taas on Tapani jonka tulette tuntemaan. Vähä niinku Tauski mut Tapsa laulaa paremmin.
No niin mäkin kun sä sen laitoit niin tuli mieleenJa mä olin ihan varma, että puhut Jukasta.
Toisaalta, kun Jukka oli 12v niin sä et tainnu olla vielä suunnitteilla.
Mun ryyppäämisilläni on iso ero.Jos ak menee nurkkikseen niin ei jää asuun sinne moneksi päiväksi käymättä ketjussa