Mulla on nyt. KanakeittoaKohta olis vissiin ruoka-aika ja kirjastossa pitäis käydä varattu kirja hakemassa, sit alkaa kirjamaraton.
Mitäs kirjoja meinaat lukea.?Mulla on nyt. Kanakeittoa
Kiitos! Meni kirjanmerkkeihin.
Eiku mulla on ruoka-aika nyt.Mitäs kirjoja meinaat lukea.?
Meidän pitäis kans kävästä kirjastossa. Kaikki lukudiplomiin tarvittavat kirjat ei löydy hyllystä.
Galantiksella on paljon hyvää, kandee tsekkailla.Kiitos! Meni kirjanmerkkeihin.
Juu, vois olla aika hurjaa jos kaikki kippais esim antibiootit viemäriin.Jos laittaa lääkkeitä roskikseen niin ei se mikään ihan hirmunen ympäristörikos ole. Mutta jos laittaa vessanpöntöstä menemään niin lääkeaineet joutuu jätevedenpuhdistamolle ja siellä ne huonontaa puhdistustulosta.
no meeppä tiiä, ei ollu musta kaksinen renkutusGalantiksella on paljon hyvää, kandee tsekkailla.
vaarana olis että ne tappais kaikki hyödylliset pöpöt ja sillä putsari ei sitten pelittäisJuu, vois olla aika hurjaa jos kaikki kippais esim antibiootit viemäriin.
Saiskohan ne kaikkia pois...
Sulle täytyykin laittaa tällaista, että tyksit.no meeppä tiiä, ei ollu musta kaksinen renkutus
Musiikki on kyllä ihana. Se saa mielen piristymään ja tuo niiiiin paljon muistoja mieleen, noh, niitä kipeitäkin. Mutta ajan kanssa ne helpottaa ja kyllä niitä kipeitäkin haluaa joskus muistella...tai itse ainakin tykkään..Menipä haikeaksi. Aloin miettimään menneitä.
no meeppä tiiä, ei ollu musta kaksinen renkutus
Mulla on paha tapa ajatella menetettyjä asioita.Musiikki on kyllä ihana. Se saa mielen piristymään ja tuo niiiiin paljon muistoja mieleen, noh, niitä kipeitäkin. Mutta ajan kanssa ne helpottaa ja kyllä niitä kipeitäkin haluaa joskus muistella...tai itse ainakin tykkään..
Joskus oikein mässäilen, kuuntelen ja itken.