Pitäis varmaan laittaa ekaa kertaa se eurojackpot vetämään...
Pelasin eilen kenoa ja voitin euron!Nyt lottaamaan! Tiiä vaikka hyvä onni jatkuis!
Tuli tarpeeseen!Laitetaas musaa
En mäkään pahemmin mitään kierrätäMäki viskon ne roskiin.
Enkä ees kierrätä muutenkaan silleen ku pitäis.
Meillä on kyllä yleensä niin huonosti lääkkeitä, että eiköhän ne tuu syötyä pois.En mäkään pahemmin mitään kierrätä
Lääkkeitä ei pahemmin ole mutta kaupan yhteydessä on apteekki joten olis helppo viedä sinne samalla
Pitäis varmaan laittaa ekaa kertaa se eurojackpot vetämään...
Pelasin eilen kenoa ja voitin euron!
Pitää laittaa vielä jackpotti menemään.
Ukko suuttuu ja heittää sut perässäJärjestin miehen keittiön kaappeja parempaan järjestykseen.
Kaikke se säilyttää niissä. Vanhat lääkkeet yms. lensivät roskikseen.
Sehän olis ihan järkyttävää jos voittais miljoonia. En tiedä haluisinko edes.Mä otan yleensä eurojackpotista kimpan
Tulee halvemmaksi, saa monta riviä ja voitot on kuitenkin sen verran isoja jos osuis että riittäis ihan hyvin joku 5/10 osuus.
Eikä suutu. Tuntee mut niin hyvin. Mä tiskasin myös.Ukko suuttuu ja heittää sut perässä
No soitat saatana ja heti!!!!Päivää
Tässä mietiskelen, että soitanko ambulanssia vai en.
Kuumetta 38,5 ja helvetin voimaton ja heikko olo, sekä lihaskivut järjettömät. Grammasen panadolin otin pari tuntii sit.
Voih, soita jos siltä tuntuu. :hali:Päivää
Kuumetta 38,5 ja helvetin voimaton ja heikko olo, sekä lihaskivut järjettömät. Grammasen panadolin otin pari tuntii sit.
Mut jos tää johtuu siitä infuluenssarokotteesta, jonka sain viikollaNo soitat saatana ja heti!!!!
Et sä turhaan tollasta miettis!!!
No sitten soitat ensin terveyskeskukseen ja kyselet sieltä.Mut jos tää johtuu siitä infuluenssarokotteesta, jonka sain viikolla
Pitää ehdottaa miehelle kimppaa.Mä otan yleensä eurojackpotista kimpan
Tulee halvemmaksi, saa monta riviä ja voitot on kuitenkin sen verran isoja jos osuis että riittäis ihan hyvin joku 5/10 osuus.
Niinhän se olis. Vähemmälläkin pärjäis.Sehän olis ihan järkyttävää jos voittais miljoonia. En tiedä haluisinko edes.
Se varmaan väkisinkin muuttaisi koko elämän. Pelottavaa.
Mulle se olisi iso helpotus. Yksi huoli pois elämästä. Ja läheiset saisivat oman osuutensa.Sehän olis ihan järkyttävää jos voittais miljoonia. En tiedä haluisinko edes.
Se varmaan väkisinkin muuttaisi koko elämän. Pelottavaa.
Mut vastailleetkin jo mutta soita nyt ainakin terveyskeskukseen vaikka oliskin piikistä johtuvaa.Päivää